ایسر Holo 360: دوربین واقعیت مجازی و گوشی هوشمند در یک دستگاه!

ایسر در یکی دو روز گذشته محصولات مختلفی را رونمایی کرده است که در بین این محصولات، دوربین واقعیت مجازی و گوشی هوشمند ایسر Holo 360 بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، این محصول عملا هم یک دوربین واقعیت مجازی است و هم یک گوشی هوشمند!

0

حتما به خوبی می‌دانید که واقعیت مجازی روز‌به‌روز جای خود را در زندگی مردم باز می‌کند. از طرف دیگر فناوری واقعیت مجازی رابطه تنگاتنگی با گوشی‌های همراه هوشمند دارد. ایسر نیز در حرکتی جالب توجه، محصولی را معرفی کرده است که هم یک گوشی هوشمند است و هم یک دوربین ۳۶۰ درجه واقعیت مجازی!

به این ترتیب به کمک ایسر Holo 360 می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید، از یک طرف با ایسر Holo 360 عکس‌ و فیلم‌های سازگار با واقعیت مجازی بگیرید و از طرف دیگر از این محصول به عنوان یک گوشی هوشمند استفاده کنید. ناگفته نماند که پیش از این تجهیزات جانبی مختلفی را برای فیلم و عکس‌برداری به صورت واقعیت مجازی در بازار شاهد بودیم که به گوشی‌های همراه هوشمند متصل می‌شوند اما ایسر مدعی است Holo 360 اولین محصولی است که به صورت اختصاصی قادر است عکس و فیلم سازگار با واقعیت مجازی بگیرد و عملکردی مستقل به عنوان یک گوشی هوشمند نیز داشته باشد.

مدیران ارشد ایسر در مراسم رونمایی از این محصول مدعی شدند که کاربر قادر است فرآیند ضبط فیلم‌ها با فرمت سازگار با واقعیت مجازی و همچنین ویرایش محتوایی که ضبط شده است را به راحتی از طریق صفحه‌نمایش لمسی ایسر Holo 360 انجام دهد. این محصول از ماژول وای‌فای و اینترنت پرسرعت 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند و در نتیجه برای آپلود محتوای ضبط شده نیز به لحاظ سرعت نباید در ایسر Holo 360 با مشکلی روبرو باشیم.

متاسفانه ایسر در حین رونمایی Holo 360 اشاره‌ای به سخت‌افزار به خدمت گرفته شده در این محصول نکرد و حتی مشخص نیست که ایسر Holo 360 از چه نسخه‌ای از اندروید استفاده می‌کند. از طرف دیگر سخنی نیز در خصوص زمان عرضه این محصول یا قیمت آن هم از جانب ایسر به میان نیآمد.

با توجه به توضیحاتی که در حین رونمایی این محصول داده شد می‌توان گفت صفحه‌نمایش ایسر Holo 360 ابعاد کوچکی دارد، اما به غیر از این مورد، نمی‌توان در خصوص سایر جزئیات ایسر Holo 360 نظر قطعی صادر کرد.

به این ترتیب باید دید آیا این محصول جالب و کارآمد خواهد توانست طرفداران واقعیت مجازی را به خود جلب کند یا اینکه طرفداران فناوری واقعیت مجازی ترجیح می‌دهند از سایر محصولات حرفه‌ای‌تر موجود در بازار برای ضبط محتوای ۳۶۰ درجه کمک بگیرند.

منبع androidauthority.com
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.