گلکسی نوت 7 با قیمت 620 دلار بازمی‌گردد!

ماه گذشته بود که سامسونگ رسماً تأیید کرد که نسخه‌ای اصلاح شده از گلکسی نوت 7 خود را عرضه خواهد کرد. حالا می‌دانیم که این دستگاه‌های بازسازی شده تقریباً چه زمانی و کجا برای اولین بار وارد بازار خواهند شد.

3

با توجه به گزارش SamMobile، نسخه‌ی بازسازی شده‌ی سامسونگ گلکسی نوت 7 در حوالی ماه ژوئن (تیرماه) امسال و در کره جنوبی توسط 3 اپراتور عرضه خواهد شد. نحوه تبلیغات و برندینگ و همچنین قیمت این محصول فعلاً دقیقاً مشخص نیست اما طبق شایعات، این فبلت قیمتی حدود 620 دلار، یعنی بیش از 250 دلار ارزان‌تر از نسخه‌ی اولیه گلکسی نوت 7 سال گذشته که حواشی بسیاری داشت، خواهد داشت.

گفته می‌شود دستگاه جدید تحت نام Samsung Galaxy Note 7 R وارد بازار می‌شود. در این نسخه، ظرفیت باتری از 3500 به 3200 میلی‌آمپرساعت کاهش پیدا کرده است؛ چرا که سامسونگ عقیده دارد با این کار می‌تواند مشکل انفجار نوت 7 را برطرف کند. در هر حال این گزارش از سوی سامسنگ تأیید نشده و هنوز باید منتظر خبرهای رسمی در این خصوص باشیم.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. یه سعید دیگه می‌گوید

    سلام
    چهره ی تازه مبارک
    لطفن رابط رو برای تبلت هم بهینه کنید. مطالب صفحه ی اصلی در تبلت به هم ریخته نمایش داده میشه و پستها در حالت عمودی با اسکرول به چپ زیاد پیدا میشه و با اسکرول به پایین دوباره ناپدید میشه. رابط کاربری رو حتمن با یه تبلت هفت اینچ و یه تبلت بالای هفت اینچ با دو رزولوشن مختلف ببینید.
    بخشهای آموزش و پربازدیدها رو از حالت تغییر خوردکار صفحه دربیارید یا زمان تغییر رو بین پنج تا ده ثانیه انتخاب کنید.
    زمینه ای که لوگوی فارنت در اون قرار داره سیاهه که حتمن باید سفید باشه.
    موفق باشید

  2. Amir می‌گوید

    به بهههههههه
    چهره جدید سایت مبارک
    الان طراحی به روز تری داره
    موفق باشین ??✌?

    1. محسن صحافی می‌گوید

      ممنون امیر جان.. البته هنوز کار داره. تموم شد یه مطلب براش کار می‌کنیم :)
      سپاس از همراهیت