گوگل قابلیت «کشیدن و رها کردن» را به اندروید خواهد آورد

گوگل ویژگی‌ جدیدی را به اندروید اضافه خواهد کرد که تعامل کاربران را با اندروید دگرگون خواهد ساخت، این ویژگی قابلیت کشیدن و رها کردن را به اندروید اضافه می‌کند.

0

باخبر شدیم گوگل پتنت جالب توجهی را به ثبت رسانده است که تعامل کاربران با گوشی‌های همراه را کاملاً متفاوت خواهد کرد. در این پتنت جدید شیوه پویایی برای کشیدن و رها کردن اپلیکیشن‌ها در اندروید توضیح داده شده است. بر اساس این پتنت جدید کاربر قادر است، یک محتوا نظیر عکس یا مطلب را به داخل اپلیکیشن مربوط به خود بکشد و از این محتوا به صورت اختصاصی استفاده کند. برای نمونه عکس را برای ویرایش گرفته و به داخل اپلیکیشن ویرایش عکس بکشد.

گوشی نیز از طریق فناوری یادگیری ماشینی نوع محتوا را شناسایی خواهد کرد و اپلیکیشن مرتبط با این محتوا را پیدا می‌کند. با این حساب کاربر می‌تواند نام یک رستوران را بر روی قسمت جستجوی بکشد، این قسمت به صورت کاملاً‌ خودکار نام رستوران را شناسایی کرده و اپلیکیشن مسیریاب را برای پیدا کردن مسیر رستوران باز می‌کند.

این روزها گوشی‌های هوشمند اپلیکیشن‌های پیش‌فرض زیادی را برای تعامل با فایل‌های مختلف به صورت نصب شده دارند اما گوگل سعی دارد پا را یک گام فراتر بگذارد تا از این طریق گوشی شما بتواند تعاملی که قرار است محتواهای مختلف با اپلیکیشن‌ها داشته باشند را شناسایی کرده و اپلیکیشن مناسب را با فایلی که انتخاب کرده‌اید تشخیص دهد.

در پایان به این نکته نیز باید اشاره کرد که این پتنت در حال حاضر عملیاتی نشده است و چه بسا در نسخه نهایی شاهد امکانات و ویژگی‌های بیشتری نیز باشیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.