گزارش: گلکسی اس 8 پلاس پرفروش‌تر از گلکسی اس 8 خواهد بود

رسانه‌های کره‌ای برآورد کرده‌اند که گلکسی اس 8 پلاس گوشی محبوب‌تری در بازار در مقایسه با نسخه استاندارد این گوشی بوده و سهم بیشتری از بازار را به دست خواهد آورد.

0

گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای نشان می‌دهد بر اساس برآوردهای موجود انتظار می‌رود فروش گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ از فروش نسخه استاندارد این گوشی هوشمند فراتر برود.

یکی از رسانه‌های معتبر کره‌ای اعلام کرده که بر همین اساس انتظار می‌رود فروش سالیانه این دو گوشی پرچمدار از 50.4 میلیون دستگاه فراتر برود که از این تعداد گلکسی اس 8 پلاس با صفحه نمایش 6.2 اینچی سهم 27.1 میلیون دستگاهی و 53.9 درصدی خواهد داشت.

این گزارش‌ها در حالی منتشر می‌شود که سایر گزارش‌ها از افزایش تأخیر در عرضه این گوشی هوشمند خبر دارندسایر گزارش‌ها از افزایش تأخیر در عرضه این گوشی هوشمند خبر دارند و این موضوع را ناشی از استقبال بالا و پیش‌ثبت نام زیاد این گوشی هوشمند دانسته‌اند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.