با جذاب‌ترین ماشین‌های نمایشگاه خودرو ۲۰۱۷ شانگهای آشنا شوید

نمایشگاه خودروی 2017 شانگهای در چین درست پس از نمایشگاه بین‌المللی نیویورک آغاز به کار کرده و خودروسازهای مشهور از سراسر دنیا آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده‌اند. در این مطلب قصد داریم به هفت خودروی جذاب این نمایشگاه نگاهی کوتاه داشته باشیم.

0

رنو آر.آس. 2027 | Renault R.S 2027

این خودروساز فرانسوی به تازگی کانسپت یک ماشین مسابقه‌ای را به نمایشگاه آورده که قرار است دیدی از ماشین‌های فرمول یک ده سال آینده را به ما نشان دهد. برای یک خودروی کانسپت RS 2027 آن‌قدرها هم جذاب و پرزرق و برق به نظر نمی‌رسد که البته احتمال موفقیت این پروژه را بالاتر خواهد برد. با این وجود به نظر می‌رسد اکثر ایده‌هایی که در این خودرو به نمایش گذاشته شده را پیش از این رقبا مطرح کرده‌اند و شاید تا سال 2027 تکنولوژی پیشرفت‌های بسیار بیشتری کرده باشد.


Lynk & Co 03 Concept

این استارت‌آپ خودروساز که یکی از زیرمجموعه‌های خودروساز جیلی چین است در سال 2016 پایه‌گذاری شده است. Lynk & Co خودروهایی مشترک دو برند جیلی و ولوو خواهد ساخت. در نمایشگاه شانگهای مدل مفهومی 03 Concept معرفی شد که یک سدان هوشمند برای همراهی با مدل SUV معرفی شده در پاییز گذشته خواهد بود. از آن‌جا که این خودرو هوشمند است ممکن است روزی آن را بخرید، ممکن است با خانواده خود به اشتراک بگذارید یا تنها وقتی به آن نیاز داشته باشید آن را کرایه کنید. خودروهای هوشمند آینده مفهوم مالکیت خودرو را تغییر خواهند داد.

برخلاف شرکت‌های استارت‌آپ فراوان در عرصه خودروسازی Lynk & Co به پشتوانه ولوو و جیلی می‌تواند واقعاً ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کند.


NIO ES8

NIO یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت خودروسازی NextEV محسوب می‌شود. کانسپت جدید این شرکت که یک خودروی SUV تمام الکتریکی با نام ES8 است فعلاً مشخصات دقیقی ندارد. هنوز اطلاعات مهمی راجع به توان باتری یا برد مفید آن مشخص نشده و NIO تنها به ابعاد، سیستم تعلیق و پیشران تمام چرخ آن اشاره کرده است. از آن‌جا که در زمینه SUVهای الکتریکی به جز Model X تسلا خودروی دیگری در بازار حضور ندارد ES8 شانس خوبی برای موفقیت خواهد داشت.


Audi E-Tron Sportback

با نگاهی به E-tron Sportback متوجه خواهید شد که این خودرویی از آینده است. لوگوی نورانی در جلوی این مدل حال و هوای فیلم‌های علمی تخیلی را القا می‌کند و شاید در نگاه اول به یاد یک روبات بیفتید. به گفته آئودی این خودرو 320 کیلووات توان داشته که در حالت Boost mode به 370 کیلووات نیز می‌رسد و همچنین می‌تواند در 4.5 ثانیه به سرعت 62 مایل بر ساعت یا صد کیلومتر بر ساعت برسد. یک باتری 95 کیلووات ساعتی توان لازم برای 500 کیلومتر حرکت را تأمین کرده که البته ممکن است در واقعیت به حدود 440 کیلومتر برسد.

به گفته آئودی این کوپه کراس‌اور الکتریکی سال 2019 یعنی یک سال بعد از Quattro E-tron (اولین خودرو الکتریکی آئودی) راهی بازار خواهد شد.


Volkswagen I.D. Crozz

این مدل فوکس‌واگن هنوز در حد یک طرح کانسپت رندر شده است اما به نظر می‌رسد این شرکت از اشتباهات گذشته خود یاد گرفته و I.D. Crozz را جذاب‌تر طراحی کرده است. این مدل کراس‌آور SUV قرار است بردی بیش از 300 مایل داشته باشد و به فناوری‌های شارژ سریع نیز مجهز شود.


مرسدس بنز Concept A Sedan

پس از رونمایی از کانسپت زیبای Mercedes-AMG GT در نمایشگاه خودروی ژنو حالا نوبت به Concept A Sedan در شانگهای رسیده است. با نگاهی به این مدل می‌توان متوجه شد نسل آینده خودروهای جمع‌وجورتر این خودروساز آلمانی چه شکلی خواهد بود.


MG E-Motion

برند خودروسازی انگلیسی MG یک خودروی الکتریکی جذاب اسپورت کوپه با نام E-motion معرفی کرده که می‌تواند صفر تا صد را در کمتر از چهار ثانیه طی کند و با یک شارژ بیش از 500 کیلومتر را خواهد پیمود. البته باید دید خودروی نهایی تا چه حد می‌تواند به این آمار و ارقام پایبند باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.