سامسونگ در تأمین تقاضا برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دچار مشکل شده است

پیش از آغاز عرضه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، سامسونگ اطمینان داده بود که تمهیدات لازم برای عرضه به موقع این گوشی هوشمند را در نظر گرفته و شاهد تأخیر در عرضه آن نخواهیم بود اما حالا شواهد نشان می‌دهد که اوضاع چندان روبراه نیست.

0

شواهد موجود نشان می‌دهند که سامسونگ در برآورد اولیه مشتریان و تقاضای اولیه بازار دچار خطا شده و حالا تامین‌کنندگان پس از ثبت رکورد پیش‌ثبت‌نام یک میلیون دستگاه در کره جنوبی از تأمین قطعات لازم برای تولید این محصول بازمانده‌اند. سامسونگ برای جبران این زمان، مهلت پیش‌ثبت‌نام برای دریافت این گوشی را یک هفته دیگر یعنی تا دهم اردیبهشت ماه تمدید کرده است که پیش از این تا فردا چهارم اردیبهشت ماه تعیین شده بود.

البته سامسونگ این تأخیر را با بهانه “عدم تعادل موجودی با رنگ و یا مدل در فروشگاه‌های خرده‌فروشی” توجیه کرده است و توزیع‌کنندگان دلیل آن را نبود و کمبود موجودی کافی در رنگ‌های موسوم به Midnight Black و Orchid Gray دانسته‌اند.

هنوز مشخص نیست که این کمبود موجودی تنها دامن‌گیر مشتریان در کره جنوبی خواهد شد و یا سایر کاربران در سراسر جهان را نیز درگیر تأخیر خود خواهد کرد اما اگر به دنبال خرید این گوشی هوشمند هستید و یا در پیش‌ثبت‌نام آن شرکت کرده‌ایددر پیش‌ثبت‌نام آن شرکت کرده‌اید شاید باید از همین حالا خود را برای تأخیر در دریافت و تحویل آن آماده کنید و متاسفیم که حامل خبر بدی برای شما بودیم!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.