اچ‌تی‌سی پرچم‌دار جدید خود U را 26 اردیبهشت‌ماه رونمایی خواهد کرد

پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی که پیش از این با نام Ocean شناخته می‌شد این شرکت حالا سرانجام دعوتنامه رونمایی از این گوشی را ارسال کرده است.

0

اچ‌تی‌سی Ocean یا HTC U احتمالاً با حاشیه‌های اطراف حساس به لمس یا فشار عرضه خواهد شد و تصویر دعوتنامه نیز به نوعی تأیید کننده این شایعات است. همان‌طور که می‌بینید واژه Squeeze به معنای فشار دادن و همچنین فشرده بودن دو طرف حرف U خبر از یک ویژگی جدید در این گوشی می‌دهد.

طبق شایعات این گوشی نیز مانند HTC U Ultra (بررسی فارنت) از بدنه شیشه‌ای استفاده خواهد کرد اما این‌بار از تراشه جدیدتر اسنپ‌دراگون 835 در آن استفاده خواهد شد و چند ویژگی منحصربه‌فرد را نیز برخلاف یو اولترا در آن شاهد خواهیم بود. اچ‌تی‌سی قصد دارد مراسم رونمایی از پرچم‌دارش را به صورت زنده ساعت 10:30 به وقت تهران پخش کند. آیا اچ‌تی‌سی که به نظر راه خود را گم کرده می‌تواند دوباره نوآوری کرده و یک گوشی هوشمند لایق توجه شما و رقابت با گلکسی اس 8 و ال‌جی جی 6 روانه بازار کند؟

androidpolice

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.