درز تصاویر احتمالی شماتیک آیفون 8 از کارخانه فاکسکان

فاکسکان تولیدکننده آیفون‌های اپل است و حالا به نظر می‌رسد تصاویری شماتیک از آیفون بعدی اپل از این کارخانه به بیرون درز کرده است.

0

طبق شایعات اپل قصد دارد سرانجام در آیفون 8 از صفحه‌نمایش با حاشیه کمتری استفاده کند و علاوه بر این حسگر اثر انگشت را نیز داخل نمایشگر قرار دهد. به این ترتیب نیازی به دکمه فیزیکی هوم نیز نخواهد بود و ابعاد گوشی نسبت به صفحه‌نمایش بسیار جمع‌وجور خواهد شد.

حالا تصویری که منتسب به شماتیک آیفون 8 است حتی چیزها را هیجان‌انگیزتر نشان می‌دهد. آیفون 5.8 اینچی اپل از صفحه‌نمایشی OLED استفاده می‌کند و دوربین جلویی آن با قابلیت اسکن سه‌بعدی چهره عرضه خواهد شد. طبق این منبع دکمه‌های کناری آیفون 8 مثل تنظیم صدا یا پاور نیز فیزیکی نبوده و شبیه به دکمه هوم آیفون 7 تنها فیدبک لرزشی خواهد داشت. علاوه بر این دوربین دوگانه این‌بار چینشی عمودی داشته و به این ترتیب اپل سرانجام در طراحی می‌تواند با گوشی‌های جدیدی مثل جی 6 یا گلکسی اس 8 رقابت کند.

البته این‌که اپل بلندگوی مکالمات و دوربین و سنسورهای جلو را نیز به حریم صفحه‌نمایش وارد کند کمی بعید است و با توجه به سابقه حاشیه‌های بدقواره تمامی آیفون‌ها این طرح کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. به هر حال باید منتظر ماند و دید اپل در شهریورماه چه سورپرایزی برای علاقمندانش دارد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.