اینستاگرام کلکسیون‌ها را برای دسته‌بندی تصاویر ذخیره شده معرفی کرد

حتماً می‌دانید می‌توانید تصاویر یا ویدئوهای اینستاگرام را ذخیره یا نشان‌دار (Bookmark) کنید. حالا اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد کلکسیون‌های مختلفی برای دسته‌بندی آن‌ها ایجاد کنید.

0

تصاویر بوک‌مارک شده در اینستاگرام در زبانه مخصوص خودشان در صفحه شما و فقط برای خودتان قابل نمایش خواهند بود اما اگر تعداد زیادی تصویر به این بخش اضافه کنید پیدا کردن یکی از آن‌ها دشوار خواهد بود. به همین دلیل اینستاگرام قابلیت جدیدی با نام Collections را به این بخش اضافه کرده است تا بتوانید با فشار دادن دکمه + در صفحه Saved خودتان دسته‌بندی جدیدی ایجاد کنید و تصاویر مورد علاقه‌تان را در آن ذخیره کنید.

به این ترتیب این ویژگی مشابه اپلیکیشن Pinterest است اما از آن‌جا که اینستاگرام اخیراً بسیاری از قابلیت‌های خود را از اسنپ‌چت کپی کرده است ایده گرفتن از سایر رقبا چندان تعجب برانگیز نیست. در آخر لازم به ذکر است این قابلیت به مرور زمان برای تمامی کاربران اندروید و آیفون فعال خواهد شد.

lifehacker

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.