تصاویر طرح مفهومی گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه

حالا که سامسونگ طراحی پرچم‌دارش را در گلکسی اس 8 متحول کرده انتظار داریم گلکسی نوت 8 با طراحی مشابه اما امکانات بیشتری عرضه شود. تصاویری که امروز منتشر شده نیز طرح‌های مفهومی یکی از علاقمندان این فبلت است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

0

گلکسی نوت 8 طبق شایعات به صفحه‌نمایش 6.4 اینچی مجهز خواهد شد تا حتی از گلکسی اس 8 پلاس نیز بزرگ‌تر باشد. در عوض وضوح تصویر 4K با همان نسبت تصویر 18.5:9 بوده و گفته می‌شود سامسونگ سرانجام می‌تواند حسگر اثر انگشت را زیر صفحه‌نمایش قرار دهد تا استفاده از آن دشوار نباشد. از آن‌جا که تراشه اکسینوس 8895 سامسونگ پشتیبانی کاملی از دوربین‌های دوگانه دارد گلکسی نوت 8 احتمالاً به یک دوربین دوگانه نیز مجهز خواهد شد اما هنوز مشخص نیست دوربین دوم دارای لنز واید، زوم و یا سنسور سیاه‌وسفید خواهد بود.

از آن‌جا که سامسونگ باید قلم S-Pen را نیز درون این گوشی جای دهد بعید است بتواند باتری بزرگ‌تری نسبت به گلکسی اس 8 پلاس را در آن جای دهد و حدس می‌زنیم به دلیل مشکلات گلکسی نوت 7 این‌بار سامسونگ احتیاط بیشتری به خرج داده و ظرفیت باتری را بی‌رویه افزایش نخواهد داد.

از جمله سایر مشخصات دیگری که دوست داریم در گلکسی نوت 8 ببینیم می‌توان به 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، یک مبدل صوتی DAC مجزا و امکانات نرم‌افزاری بیشتر اشاره کرد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.