جی‌اسکیل رم‌های جدید DDR4 خود را با فرکانس شگفت‌انگیز 4333 مگاهرتز معرفی کرد

شرکت G.Skill یکی از مشهورترین شرکت‌های ساخت حافظه‌های رم به‌تازگی کیت 16 گیگابایتی (2x8GB) جدید خود را با سرعت 4333 مگاهرتز معرفی کرد.

0

این حافظه‌های رم که از سری TridentZ جی‌اسکیل محسوب می‌شوند بر روی پلتفرم Z270 اینتل حتی به سرعت 4500 مگاهرتز نیز دست یافته‌اند کههنای باند فوق‌العاده‌ای برابر با 65 گیگابایت بر ثانیه در حالت Dual Channel را باعث می‌شود. مشخصات تأخیر این رم CL19-19-19-39 و ولتاژ آن نیز 1.40 ولت اعلام شده و جی‌اسکیل آن را به صورت بسته‌های دوتایی 8 گیگابایتی عرضه می‌کند. تست انجام شده توسط این شرکت بر روی مادربورد ROG Maximus IX ایسوس و پردازنده Core i5-7600K اینتل انجام شده است.

با وجود این‌که آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهد فرکانس و سرعت رم بهبود چندانی در کارهای روزانه و تجربه کاربری واقعی نخواهد داشت اما پیشرفت G.Skill و دستیابی به چنین فرکانسی مسلّماً قابل تقدیر است. قیمت و زمان عرضه این رم‌ها هنوز اعلام نشده است.

Guru3D

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.