درز تصاویر Moto E4 و Moto E4 Plus موتورولا پیش از رونمایی رسمی

هنوز خبری از زمان عرضه شدن موتورولا Moto E4 و Moto E4 Plus نیست اما در این بین شاهد درز تصاویر Moto E4 و Moto E4 Plus موتورولا پیش از رونمایی این گوشی‌ها هستیم.

0

چند وقت پیش شایعاتی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های Moto E4 و Moto E4 Plus به بیرون درز پیدا کرده بود. بر اساس این شواهد گفته می شد که در Moto E4 Plus شاهد حضور چیپستی نامشخص از مدیاتک هستیم، از قرار معلوم در این گوشی بلند‌بالا یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپری نیز تعبیه شده است.

از طرف دیگر گفته می‌شود که در Moto E4 نیز یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپری حضور دارد. با این حساب تا اینجای قضیه می‌توان گفت Moto E4 و Moto E4 Plus به لحاظ باتری با هم تفاوت‌های چشمگیری دارند. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که موتورولا قصد دارد از این طریق مشتریان را بیشتر به خرید Moto E4 Plus سوق دهد.

بر اساس تصاویری که از این دو گوشی جدید موتورولا به بیرون درز پیدا کرده است نیز می‌توان قضاوت کرد که در Moto E4 Plus با گوشی زیباتری به لحاظ طراحی طرف هستیم و حاشیه صفحه‌نمایش این گوشی نسبت به بدنه آن ظریف‌تر است.

گفته می‌شود که در موتو E4 صفحه‌نمایشی ۵ اینچی را شاهد هستیم که رزولوشنی بسیار پایین دارد و صفحه‌نمایش این گوشی از ۴۸۰ در ۸۴۵ پیکسل بهره می‌برد. چیپست مدیاتک 6737m با چهار هسته و چیپست گرافیکی مالی مدل T720MP که در فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز کار می‌کند نیز به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند.

با این مشخصات سخت‌افزاری نه چندان چشمگیر انتظار زیادی نیز در خصوص دوربین از موتو E4 نباید داشت و گفته می‌شود در جلوی این گوشی یک دوربین ۲ مگاپیکسلی جا خوش کرده است در حالی که در پشت موتو E4 Plus یک دوربین ۵ مگاپیکسلی را شاهد خواهیم بود.

به لحاظ نرم‌افزاری نیز انتظار می‌رود در Moto E4 و Moto E4 Plus شاهد حضور اندروید نسخه ۷.۰ باشیم. به غیر از این موارد و تصاویری که به تازگی از این گوشی‌های جدید موتورولا به بیرون درز پیدا کرده است خبر بیشتری از Moto E4 و Moto E4 Plus نداریم اما درز تصاویر جدید این گوشی‌ها خبر از آمادگی موتورولا برای روانه کردن محصولات جدید خانواده گوشی‌های Moto E دارد.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.