چهار ماه پس از عرضه، هواوی 5 میلیون گوشی میت 9 فروخته است

با توجه به میزان فروش هوآوی، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاری این شرکت بر گوشی‌های هوشمند بالاخره نتیجه خود را پس می‌دهد.

0

در کنفرانس خبری اخیر، شرکت اعلام کرد که تابه‌حال از پرچم‌دار ابتدای سال 2017 خود یعنی Mate 9 بیش از 5 میلیون دستگاه فروخته است. این میزان 36 درصد بیشتر از میزان فروش پرچم‌دار قبلی هوآوی در بازه زمانی مشابه است.

جهت مقایسه، از پرچم‌دار قبلی هوآوی یعنی P9 در مدت یک سال 12 میلیون دستگاه به فروش رفت؛ اما از Mate 9 در مدت 4 ماه 5 میلیون دستگاه به فروش رسید. این ارقام افزایش میزان اعتماد مردم به دستگاه‌های این شرکت و افزایش علاقه مصرف‌کنندگان به دستگاه‌های بزرگ‌تر آن را نشان می‌دهد. البته این ارقام انواع مختلفی از گوشی‌ها مثل Pro، Lite و حتی طراحی‌های Porsche را هم شامل می‌شوند.

شاید افزایش فروش به خاطر هدف گرفتن بازار بزرگ‌تری نسبت به قبل باشد. هوآوی این بار گوشی‌هایش را در کشورهای بیشتری به فروش رساند. این شرکت درگذشته تأثیر چندانی در بازار آمریکا نداشت و مدتی است که سعی دارد این وضعیت را هم تغییر دهد. شاید هوآوی یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان در چین باشد، اما جای رشد بسیار بزرگ‌تری هم در خارج از کشور خود دارد. این امر با گوشی Mate 9 ثابت شد.

کارایی P9 با فروش 12 میلیون قطعه هم 152 درصد بهتر از پرچم‌دار قبلی خود یعنی P8 بود. هوآوی با P10 نیز فروش 10 میلیون دستگاه را هدف گرفته و امیدوار است که در طولانی‌مدت این میزان را هم رد کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.