نینتندو باتری پک و رنگ جدید زرد را برای کنترلر Joy-Con کنسول سوییچ معرفی کرد

کنسول متفاوت نینتندو سوییچ که از استقبال بسیار خوبی میان گیمرها برخوردار شد حالا به دو وسیله جانبی جدید مجهز خواهد شد: یک باتری پک مخصوص کنترلرها و رنگ جدید زرد نئون.

0

شاید بدانید نینتندو سوییچ را در دو رنگ به بازار عرضه کرد: یکی کاملاً خاکستری و دیگری با کنترلرهای آبی و قرمز. این شرکت حالا رنگ زرد نئونی را نیز به Joy-Con اضافه کرده و می‌توانید از این پس این محصول را با کنترلرهای زردرنگ نیز سفارش دهید.

Joy-Con Battery Pack

همچنین برای افزایش دوام شارژ این کنترلرها نیتندو یک باتری پک نیز معرفی کرده که از باتری‌های استاندارد AA قلمی بازار استفاده می‌کند تا به این ترتیب بتوانید حتی وقتی Joy-Conها به کنسول متصل نیستند آن‌ها را شارژ کنید. کنترلرها در حالت عادی حدود 20 ساعت دوام شارژ دارند اما اگر بخواهید بیشتر با آن‌ها بازی کرده و یا مجبور نباشید آن‌ها را به خود کنسول متصل کنید این وسیله جانبی مفید خواهد بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.