گوگل 29 فروردین ماه Google Earth جدید را رونمایی خواهد کرد

گوگل به تازگی دعوتنامه‌ای ارسال کرده که خبر از رونمایی نسخه جدید Google Earth در تاریخ 29 فروردین ماه دارد.

0

حتماً با Google Earth آشنایی دارید؛ نرم‌افزاری که به شما اجازه تماشای کره زمین از دور و یا زوم کردن روی تمامی جزئیات سطح زمین و همچنین تور مجازی به نقاط توریستی دنیا را می‌دهد. این نرم‌افزار حالا قرار است در 29 فروردین یعنی چهار روز زودتر از روز جهانی زمین متحول شود. هنوز مشخص نیست که گوگل قصد دارد دقیقاً چه تغییراتی در این سرویس ایجاد کند اما با توجه به رونمایی از Google Earth VR برای کاربران HTC Vive می‌توان انتظار داشت ویژگی‌های واقعیت مجازی به پلتفرم‌های بیشتری آمده و بتوانید به راحتی در تمامی نقاط مطرح دنیا به گشت و گذار بپردازید.

خوب است بدانید Google Earth در ابتدا در سال 2001 به شکل اپلیکیشن EarthViewer 3D توسط شرکت Keyhold ساخته شد و سه سال بعد توسط گوگل خریداری شد و در سال 2005 نیز به گوگل ارث تغییر نام داد. جالب است بدانید این اپلیکیشن ابتدا برای آیفون عرضه شد و سپس برای اولین بار در نکسوس وان به اندروید آمد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.