اپ‌نت: مدیریت ایمیل‌ها با Blue Mail – Email Mailbox

اپلیکیشن Blue Mail – Email Mailbox برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت حساب‌های کاربری مختلف پست الکترونیکی شما بوده که توسط شرکت Blue Mail Inc. برای گجت‌های اندرویدی طراحی شده است. با این اپ دیگر نیازی به داشتن چندین اپلیکیشن مدیریتی نخواهید داشت.

0

با استفاده از Blue Mail – Email Mailbox می‌توان چندین حساب کاربری را برای پست الکترونیکی اضافه و سپس مدیریت نمود و این مدیریت را به‌صورت همزمان اما جداگانه روی هر حساب به انجام رساند. این اپ علاوه بر یاهو همچنین از سایر سرویس‌های پست الکترونیکی مانند Gmail و Outlook نیز پشتیبانی می‌نماید. در Blue Mail – Email Mailbox کاربر قادر خواهد بود تا در حالت آفلاین تمامی ایمیل‌ها را چک کرده و شاهد همگام‌سازی انواع حساب‌های کاربری خویش باشد. در صورت تمایل می‌توان ایمیل گروهی ساخت و پیام‌ها را برای دسته وسیعی از کاربران ارسال نمود.

این اپ دارای توانایی شخصی‌سازی با تعداد متنوعی از پیش‌فرض‌ها می‌باشد. پیام‌های دریافتی را می‌توان طبق سلیقه شخصی به‌صورت خودکار اولویت‌بندی نمود. از جمله سایر تنظیمات قابل استفاده امکان خاموش کردن زنگ هشدار برای مدت زمانی مشخص است. برای دسترسی سریع به پیام‌ها در کنار جزئیات آن‌ها می‌توان از ویجت‌های پیش‌فرض نیز استفاده کرد. برای مشخص کردن پیام‌های خوانده نشده انواع فیلترها و نیز فیلتر ستاره‌دار برای پیام‌های ویژه نیز در نظر گرفته است. در کنار تمامی این امکانات Blue Mail – Email Mailbox دارای ظاهری ساده اما زیبا و نیز دارای تم تیره و حالت خودکار شب و روز می‌باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.