جی 6 ال‌جی ممکن است به زودی قابلیت اسکن سه‌بعدی چهره را دریافت کند

یک گزارش جدید از کره جنوبی خبر از احتمال عرضه قابلیت اسکن چهره در قالب یک آپدیت برای ال‌جی جی 6 دارد.

0

به گزارش The Investor این سازنده کره‌ای یک قرارداد همکاری با شرکت Oez توسعه‌دهنده نرم‌افزار تشخیص چهره عقد کرده است. طبق این گزارش ممکن است قابلیت تشخیص چهره به همراه پلتفرم پرداخت موبایلی جدید ال‌جی با نام LG Pay تیرماه عرضه شود. ظاهراً ال‌جی از آن‌جایی شرکت Oez را انتخاب کرده که نرم‌افزار این شرکت OezFR سازگاری بیشتری با سایر گوشی‌های ال‌جز از جمله G5 و V20 دارد. همچنین گفته می‌شود OezFR با ویژگی‌های امنیتی کم‌حجمی عرضه می‌شود که جعل هویت را از طریق استفاده از تصویر فرد غیرممکن می‌کند.

طبق گزارش، ال‌جی ظاهراً آنقدر به امنیت این سیستم اعتماد دارد که قصد دارد تأیید هویت پرداخت موبایلی سرویس خود را با این سیستم تشخیص چهره انجام دهد. اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ در رونمایی از گلکسی اس 8 اعتراف کرد فناوری تشخیص چهره این گوشی امنیت چندان بالایی ندارد و سرانجام برخی موفق شدند با استفاده از عکس شخص این فناوری را فریب دهند.

به هر حال از آن‌جا که جی 6 یا سایر گوشی‌های ال‌جی از سنسور اسکن چشم بی‌بهره هستند ال‌جی به جز حسگر اثر انگشت تنها این فناوری را در اختیار دارد و اگر بتواند امنیت آن را تضمین کند افزودن این ویژگی می‌تواند کاربران جی 6 را خوشحال کند. همان‌طور که در شایعات شنیده‌اید آیفون 8 نیز ممکن است از فناوری مشابهی برای تشخیص چهره سه‌بعدی استفاده کند.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.