گوشی پرچم‌دار نوکیا 9 با دوربین دوگانه زایس و قیمت 700 دلار عرضه خواهد شد

با وجود این‌که نوکیا سه گوشی اندرویدی معرفی و عرضه کرده اما هیچ‌کدام از آن‌ها پرچم‌دار نیستند. طبق شایعات پرچم‌دار این شرکت با نام نوکیا 9 و با دوربین زایس در راه است.

0

گفته می‌شود این گوشی که در تابستان معرفی و عرضه خواهد شد قیمتی برابر با 700 دلار در آمریکا و 750 یورو در اروپا خواهد داشت و همچنین در هند نیز عرضه خواهد شد. از جمله مشخصات دوربین این گوشی می‌توان به دوربین دوگانه 22 مگاپیکسلی در پشت و 12 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد که از لنز کارل زایس استفاده می‌کنند.

همچنین گفته می‌شود نوکیا 9 با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی AMOLED با وضوح QHD یا 2560 در 1440 پیکسل به همراه پردازنده اسنپ‌دراگون 835 عرضه خواهد شد. علاوه بر نوکیا 9 همچنین انتظار داریم گوشی نوکیا 8 نیز با صفحه‌نمایش QHD و پردازنده اسنپ‌دراگون 660 و همچنین نوکیا 7 با صفحه‌نمایش 1080p و پردازنده اسنپ‌دراگون 660 یکی دو ماه زودتر عرضه شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.