سامسونگ آپدیت Value Pack را برای ساعت گیر اس 3 منتشر کرد

سامسونگ به تازگی آپدیت جدیدی را برای ساعت هوشمند Gear S3 خود منتشر کرده که تمرکز آن بر روی تناسب اندام و یادآورهاست.

0

در این آپدیت رابط کاربری اپلیکیشن سلامتی سامسونگ بهبود یافته و حالا شامل فعالیت‌های ورزشی بیشتر است. به‌طور مثال مسیر حرکت خود را می‌توانید روی نقشه خود ساعت مشاهده کنید و یا با نمودارهایی تغییرات سرعت و یا ضربان قلب خود را بر اساس زمان مشاهده کنید. همچنین یک قابلیت یادآور جدید برای زمانی که بیش از 30 دقیقه بدون تحرک مانده‌اید اضافه شده تا به شما نرمش کردن را پیشنهاد کند.

اپلیکیشن یادآور یا Reminder ساعت نیز با S Voice آپدیت شده تا از این پس بتوانید بگویید: «به من یادآوری کن یکشنبه ساعت 1 بعد از ظهر پیاده‌روی کنم.» همچنین در بخش accessibility امکان تغییر رنگ رابط کاربری به مشکی، خاکستری و رنگ‌های نگاتیو اضافه شده است.

اپلیکیشن Find My Gear نیز آپدیت شده تا بتوانید از راه دور ساعت هوشمند خود را قفل کنید که البته تنها برای ساعت‌های با اتصال سیم‌کارت و متصل به اینترنت پاسخگو خواهد بود. سنسور بارومتر و ارتفاع سنج میز حالا منوی ساده‌تری داشته و می‌توانید به صورت خودکار آن را کالیبره کنید. از جمله سایر تغییرات این آپدیت می توان به بهبود مرور بخش اخبار، افزایش محدودیت کرنومتر به سه ساعت و همچنین چند صفحه ساعت جدید اشاره کرد.

این آپدیت در هفته‌های آینده برای تمامی نسخه‌های کلاسیک و فرانتیر گیر اس 3 منتشر خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.