ساعت Gear S3 روت شد؛ آیا اندروید ور به ساعت سامسونگ خواهد آمد؟

ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ با سیستم‌عامل تایزن کار می‌کند اما اخیراً چند توسعه‌دهنده وب‌سایت XDA موفق به روت کردن این ساعت شده و خبر از احتمال انتشار اندروید ور 2 غیررسمی برای این ساعت داده‌اند.

0

یکی از مزایای ساعت هوشمند سامسونگ رابط کاربری و حلقه چرخان این ساعت است که کار با آن را بسیار ساده می‌کند. اما سیستم‌عامل تایزن یک محدودیت بزرگ هم دارد و آن تعداد کم اپلیکیشن‌های شخص ثالث نسبت به اندروید ور گوگل است. حالا برخی هکرهای انجمن XDA-Developers موفق شده‌اند این ساعت را روت کرده و کاستوم ریکاوری TWRP را روی آن اجرا کنند. این هکرها با استفاده از فایل‌های سورس پردازنده Exynos 7270 این ساعت قابلیت نوشتن و خواندن روی فیرمور آن را فعال کرده‌اند که از نظر تئوری امکان نصب هر چیزی را روی آن فراهم می‌کند.

هدف نهایی نصب اندروید ور روی گیر اس 3 است. این نسخه از اندروید ور در حال حاضر بسیار ناقص بوده اما برای کاربران این ساعت امیدوارکننده است. با نصب اندروید ور روی گیر اس 3 احتمالاً برخی قابلیت‌های آن را از دست خواهید داد اما در عوض دستیار هوشمند قدرتمند گوگل و اپلیکیشن‌های کاربردی بیشتری روی این ساعت قابل نصب خواهند بود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.