وسترن دیجیتال اولین حافظه SSD قابل حمل خود را معرفی کرد

وسترن دیجیتال که به تازگی شروع به تولید حافظه‌های SSD کرده است حالا اولین حافظه خارجی و قابل حمل SSD خود را نیز معرفی کرده است.

2

این حافظه که My Passport SSD نام خواهد داشت در ظرفیت‌های 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایتی و با طراحی جذاب عرضه خواهد شد. با وجود این‌که سرعت 515 مگابایت بر ثانیه‌ای این حافظه سریع‌ترین نیست اما از بسیاری از رقبا مانند Samsung T3 عملکرد بهتری دارد. برای برخورداری از حداکثر سرعت این حافظه بهتر است از درگاه USB C 3.1 استفاده کنید اما درون جعبه یک تبدیل USB-C به USB-A نیز وجود دارد. مای پاسپورت جدید وسترن دیجیتال همچنین ضدضربه طراحی شده و می‌تواند سقوط از فاصله دو متری را تحمل کرده و همچنین به رمزگذاری 256 بیتی نیز مجهز است.

قیمت این حافظه برای مدل‌های 256 و 512 گیگابایتی و همچنین یک ترابایتی به ترتیب 100، 200 و 400 دلار تعیین شده است. با توجه به فعالیت مناسب این برند در ایران انتظار داریم حافظه‌های SSD قابل حمل به مرور زمان در ایران نیز پرطرفدار شوند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اصغر می‌گوید

    آقا از اینها توی کره ی جنوبی یا قطر پیدا میشه؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این مدل هنوز عرضه نشده اما Samsung T3 مشابه این مدل پیدا میشه