اپ‌نت: پشتیبان‌گیری از مخاطبان با Contacts Backup & Restore

برای داشتن نسخه پشتیبان از مخاطبین گوشی خود از اپلیکیشن Contacts Backup & Restore که توسط Little Play Studio به بازار ارائه شده است استفاده نمایید. با نصب آن از تمام مخاطبین و سایر اطلاعاتتان پشتیبان تهیه کرده تا در زمان نیاز بتوانید به بازیابی آن‌ها بپردازید.

0

از قابلیت‌های قابل توجه این اپ عدم وجود محدودیت و نیز امکان استفاده کاربران iOS بوده که در واقع با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به نصب انواع برنامه‌های پشتیبان‌گیری به صورت خودکار از تمام اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه نمود. امکان دریافت این نسخه‌ها به صورت دستی نیز برای کاربران درنظر گرفته شده است. در صورتی که شخص بخواهد برخی اطلاعات را از عملیات پشتیبان‌گیری حذف نماید می‌تواند از فیلترهایی نیز استفاده کند تا بر اساس این لیست، برنامه‌های موردنظر را از شمار پشتیبان‌گیری خارج نمایند.

برای فیلتر کردن اطلاعات موردنظر انواع فیلترها برنامه‌ریزی شده است. با Contacts Backup & Restore می‌توان بدون محدودیت و بدون نیاز به سایر اپ‌های پشتیبان‌گیری و نیز در حالت آفلاین و در امنیت بالا به پشتیبان‌گیری پرداخت. امنیت این اپ در حدی بوده که حتی تولیدکنندگان ان نیز به اطلاعات کاربر دسترسی نخواهند داشت. فرمت نسخه‌های تهیه شده vcf‌ می‌باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.