سامسونگ از همین حالا کار بر روی گلکسی اس 9 را شروع کرده است!

با وجود این‌که تنها یک‌هفته از رونمایی گلکسی اس 8 می‌گذرد و این گوشی حتی رسماً به بازار عرضه نشده سامسونگ کار بر روی نسل جدید پرچم‌دار خود را آغاز کرده است.

0

در دنیایی که فناوری سرعت پیشرفت بسیار بالایی دارد شرکت‌های سازنده و خصوصاً شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ اگر می‌خواهند جایگاه خود را حفظ کنند باید همیشه یک قدم جلوتر باشند. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هنوز رسماً به بازار عرضه نشده‌اند اما به گزارش The Bell سامسونگ کار بر روی پنل‌های صفحه‌نمایش گلکسی اس 9 را از اوایل فروردین آغاز کرده است. به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای درس خوبی از فاجعه گلکسی نوت 7 گرفته و حالا 6 ماه زودتر کار بر روی پرچم‌دارانش را شروع می‌کند. طبق گفته این منبع:

از اواخر ماه گذشته (مارس) یک تیم کار خود را بر روی صفحه‌نمایش گلکسی اس 9 آغاز کرده‌اند و قرار است نمونه‌های آن اوایل ماه آوریل از راه برسند. همچنین یک ماه پس از صفحه‌نمایش سایر قطعات کلیدی مانند ماژول‌ها به مرحله توسعه و ساخت خواهند رسید.

با وجود این‌که هنوز برای اظهار نظر در مورد مشخصات احتمالی این گوشی خیلی زود است اما احتمالاً اندازه صفحه‌نمایش گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس همان 5.8 و 6.2 اینچ خواهد بود. از جمله مشخصاتی که البته فعلاً به گلکسی نوت 8 نیز نسبت داده می‌شود می‌توان به وضوح 4K صفحه‌نمایش و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد. در عوض گفته می‌شود گلکسی نوت 8 صفحه‌نمایشی 6.32 اینچی خواهد داشت و نام رمز آن هم Great به معنای عالیست. زمان معرفی گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 به ترتیب شهریورماه و اسفندماه تخمین زده می‌شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.