آی‌پد جدید اپل با قطعات آی‌پد ایر قدیمی قابل تعمیر است

اپل چند روز پیش یک آی‌پد جدید با قیمت پایین‌تر را به عنوان جانشینی برای آی‌پد ایر 2 معرفی کرد. حالا گفته می‌شود قطعات بسیاری از این تبلت با آی‌پد ایر 1 یکسان و قابل تعویض است.

1

در حال حاضر به‌جز آی‌پد مینی و آی‌پد پرو 12.9 اینچی اپل آی‌پدهای پرطرفدارتر 9.7 اینچی را هم دارد. با توقف فروش آی‌پد ایر 2 حالا آی‌پد و آی‌پد پرو 9.7 اینچی باقی می‌مانند که آی‌پد پرو برای کاربران حرفه‌ای‌تر و البته با قیمت بالا مناسب بوده و آی‌پد جدید هم با قیمت پایه 329 دلار یک گزینه جذاب برای علاقمندان به تبلت‌هاست. آی‌پد جدید شاید از نظر پردازنده بهتر از آی‌پد ایر 2 باشد اما از صفحه‌نمایش با کیفیت نسبتاً پایین‌تری استفاده کرده و ضخامت بیشتری هم دارد. حال جالب است بدانید به گفته iFixit بسیاری از قطعات استفاده شده در این تبلت دقیقاً مشابه آی‌پد ایر 1 هستند.

البته گفته می‌شود دکمه هوم، دوربین سلفی و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قابل تعویض نیستند اما صفحه‌نمایش و بسیاری از قطعات اصلی دیگر را می‌توان با آی‌پد ایر 1 تعویض کرد که البته برای کاربران هر دو تبلت خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mostafa می‌گوید

    اپدهای اپل قابلیت روشن شدن دارند ?

    ?Oh my god…really