هواوی گوشی آنر ۸ پرو را برای بازار اروپا معرفی کرد

گوشی که پیش از این در بازار چین با نام هواوی آنر V9 به فروش می‌رسید در اروپا به هواوی آنر ۸ پرو تغییر نام داده است، اکنون نیز شاهد معرفی هواوی گوشی آنر ۸ پرو برای بازار اروپا هستیم.

1

برند هواوی آنر طرفداران زیادی در دنیا دارد و به همین منظور شاهد یک گوشی جدید دیگر از برند آنر از جانب هواوی در اروپا هستیم. گوشی هواوی آنر ۸ پرو که تازه معرفی شده است، صفحه‌نمایشی ۵.۸ اینچی با رزولوشن QHD دارد و از پردازنده Kirin 960 که ساخت دست هواوی است بهره می‌برد.

جالب است بدانید این پردازنده، جدیدترین چیپست هواوی است و در گوشی‌های هواوی مِیت ۹ و هواوی پی ۱۰ نیز شاهد این پردازنده پرسرعت و جدید هستیم.

هواوی آنر از لحاظ مقدار رم نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به ۶ گیگابایت رم مجهز است. به لحاظ حافظه ذخیره سازی نیز هواوی برای این محصول تراز اول خود ۶۴ گیگابایت حافظه را در نظر گرفته است. یک دوربین دوگانه همانند آنچه پیش از این در هانر ۸ شاهد بودیم در آنر ۸ پرو جا خوش کرده است، این دوربین ۱۲ مگاپیسل است و سنسور دوگانه دارد.

سنسور تشخیص اثر انگشت و باتری ۴ هزار میلی آمپری دیگر مشخصات بارز هواوی آنر ۸ پرو را تشکیل می‌‌دهد. هواوی مدعی شد این باتری قدرتمند قادر است به مدت ۲ روز پاسخگوی نیاز کارهای معمولی کاربر باشد، این باتری برای انجام کارهای سنگین نیز توان خوبی دارد و حدود ۱.۵ روز دوام می‌آورد.

جالب اینجاست که در کنار امکانات و برنامه‌های نرم‌افزاری نصب شده در هواوی آنر ۸ پرو، شاهد حضور یک بازی نیز هستیم. این بازی Galaxy on Fire 3 نام دارد. همان‌گونه که اشاره شد هواوی آنر ۸ پرو برای بازار کشورهای اروپایی ساخته شده است و درحال حاضر بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و سوئیس میزبان آنر ۸ پرو هواوی هستند.

gsmarena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ویل دورانت می‌گوید

    هیچ برندی نتونسته باتری 4000mah درست کنه بجز هواوی.ای کاش بقیه شرکتها از باتریهای هواوی استفاده کنند همانطورکه از لنزهای سونی استفاده میکنند.