گلکسی اس 8 فعلاً از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل پشتیبانی نمی‌کند

یکی از ویژگی‌های جدید در اندروید 7 پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل است. اما ظاهراً گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس حداقل فعلاً از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

0

با وجود این‌که گوگل در سال گذشته و کنفرانس Google I/O خود از سامسونگ به عنوان یکی از شرکای ساخت گوشی‌های سازگار با Daydream نام برد ظاهراً هنوز این ویژگی در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس پشتیبانی نمی‌شود. اپلیکیشن Google Daydream در پلی استور در حال حاضر با هر دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس ناسازگار است آن هم با وجود این‌که این گوشی از جدیدترین چیپست کوالکام یا سامسونگ و همچنین صفحه‌نمایش WQHD استفاده می‌کند.

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ خود چند سالی هست هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR را با همکاری شرکت Oculus عرضه می‌کند و به اعتقاد برخی‌ها به همین خاطر از پشتیبانی Daydream خودداری کرده است. به هر حال از آن‌جا که این دو گوشی هنوز رسماً به بازار عرضه نشده و نرم‌افزار آن‌ها نیز نهایی نشده می‌توان امیدوار بود تا زمان عرضه یعنی اول اردیبهشت‌ماه پشتیبانی Daydream هم به این دو گوشی اضافه شود تا بتوان از هدست‌های Daydream گوگل و همچنین اپلیکیشن و محتوای ساخته شده برای این پلتفرم نیز در کنار Gear VR بهره برد.

 phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.