دانلود کنید: والپیپرهای گلکسی اس 8 سامسونگ

اگر دوست دارید حال و هوای گلکسی اس 8 را کمی زودتر به گوشی خودتان بیاورید می‌توانید والپیپرهای سامسونگ را همین حالا دانلود کنید.

0

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ دارای صفحات نمایشی با وضوح 2960 در 1440 پیکسل هستند. به همین دلیل والپیپرهای این دو گوشی نیز ارتفاعی برابر با 2960 پیکسل داشته و عرض آن‌ها نیز برای قابلیت اسکرول همان 2960 پیکسل در نظر گرفته شده‌اند. به همین دلیل حجم هرکدام از این والپیپرها چیزی بین 9 تا 14 مگابایت خواهد بود.

حالا می‌توانید 16 والپیپر گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به صورت یکجا دانلود کنید. گفتنی است والپیپرهای ویژه گلکسی اس 8 که متحرک بوده و از صفحه قفل تا صفحه اصلی را شامل می‌شوند در انحصار این دو گوشی باقی خواهد ماند. اما سایر والپیپرهای ثابت را می‌توانید از SamMobile به صورت تکی و یا به صورت یک فایل زیپ 200 مگابایتی دانلود کنید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.