شوخی اول آوریل انویدیا: دستیار بازی‌های آنلاین G-Assist!

انویدیا به‌تازگی تصویری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که یک دستگاه کوچک با نام G-Assist را نمایش می‌دهد که قرار است در بازی‌های آنلاین به جای شما بازی کند!

0

مشخصاً چنین چیزی صحت ندارد و هنوز هیچ هوش مصنوعی نمی‌تواند جای انسان را در انجام بازی‌های کامپیوتری پیچیده بگیرد. پس هنوز هم باید هنگام بازی‌های آنلاین حواستان را جمع کنید. حتماً برای شما هم پیش آمده که هنگام بازی آنلاین با زنگ تلفن، درب منزل و … مواجه شده‌اید و نیاز دارید چند دقیقه‌ای بازی را ترک کنید اما بازی‌های آنلاین معمولاً برای چنین کاری جریمه‌های مختلفی را در نظر گرفته تا بازی برای سایر کاربران آنلاین خراب نشود.

اما G-Assist (البته اگر واقعی بود) می‌توانست نه‌تنها جای شما بازی کند بلکه بهترین موقعیت برای ترک موقتی بازی را نیز به شما پیشنهاد کند. این دستگاه حتی می‌تواند هنگام بازی بهترین موقع برای استفاده از برخی قابلیت‌ها به منظور شکست غول‌ها را نیز به شما یادآوری کند.

منبع Instagram Nvidia Geforce
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.