نام کاربری دیگر جز محدودیت ۱۴۰ کاراکتری پاسخ توییت‌ها محسوب نمی‌شود

محدودیت 140 کاراکتری توییت‌ها در توییتر از دید کاربران یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود اما اگر بخواهید پاسخ یک یا چند نفر را بدهید این محدودیت آزاردهنده خواهد بود؛ خوشبختانه توییتر حالا شیوه شمارش کاراکترها را تغییر داده است.

0

محدودیت 140 کاراکتری توییت‌ها از دید کاربران این شبکه اجتماعی یک نقطه قوت محسوب می‌شود که هویت آن را تشکیل می‌دهد. اما اگر قصد ریپلای کردن یا پاسخ دادن به توییتی را داشته باشید از آن‌جا که مجبور به تایپ نام کاربری مخاطب هستید تعداد زیادی از این کاراکترهای ارزشمند را از دست خواهید داد. اما از این پس توییتر نحوه شمارش کاراکترها را تغییر داده و دیگر نام کاربری را شمارش نخواهد کرد. حالا وقتی به توییتی پاسخ می‌دهید نام کاربری او بالای توییت نمایش داده می‌شود و کاربران به جای دیدن username@ مزاحم، پاسخ شما را واضح‌تر خواهند دید.

البته این قابلیت به‌صورت آزمایشی از مهرماه سال گذشته عرضه شد و برخی کاربران در اعتراض ادعا کردند این ویژگی خواندن توییتر را دشوارتر خواهد کرد؛ اما ظاهراً بازخورد کلی مثبت بوده و توییتر سرانجام این ویژگی را همگانی کرده است. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته توییتر همچنین شمارش کاراکتر از لینک تصاویر و نظرسنجی‌های ضمیمه شده را نیز حذف کرد تا کاربران بتوانند راحت‌تر توییت کنند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.