گلکسی ایکس سامسونگ تابستان و زودتر از نوت 8 عرضه خواهد شد

اگر شایعات را دنبال کرده باشید شنیده‌اید سامسونگ قصد دارد یک گوشی متفاوت را با نام Galaxy X عرضه کند. حالا خبر رسیده این گوشی قرار است در تابستان و زودتر از گلکسی نوت 8 عرضه شود.

0

طبق روال هر ساله سامسونگ انتظار داشتیم گلکسی نوت 7 اواخر مردادماه و یا شهریورماه معرفی شود اما طبق شایعه جدید سامسونگ عرضه این پرچم‌دار را به فصل پایانی 2017 موکول کرده و به جای آن در تابستان گلکسی ایکس را معرفی کرده است. ویژگی منحصربه‌فرد گلکسی ایکس صفحه‌نمایش منعطف و تاشدنی آن خواهد بود که گفته می‌شود حتی نسبت به سری جی فلکس منعطف‌تر خواهد بود.

اگر این شایعه حقیقت داشته باشد احتمالاً سامسونگ این گوشی را به صورت محدود تولید خواهد کرد و سعی می‌کند ویژگی خاصی از آن را در گلکسی نوت 8 نیز استفاده کند. همچنین گفته می‌شود گلکسی ایکس در دو نسخه معمولی و پلاس و شاید با نام‌های Galaxy X1 و +Galaxy X1 به بازار عرضه خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.