سامسونگ نسخه جدید دوربین Gear 360 خود را با پشتیبانی از آیفون و وضوح 4K معرفی کرد

شرکت سامسونگ در مراسم آنپک 2017 خود، در کنار گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، از نسخه جدید دوربین Gear 360 در حالی رونمایی کرد که امکان اتصال به آیفون نیز در آن تعبیه شده است.

نسخه جدید دوربین گیر 360 جدید سامسونگ نسبت به نسل قبلی آن از شکل و شمایل شکیل‌تری برخوردار بوده و اکنون دو لنز فیش آی 8.4 مگاپیکسلی آن به یکدیگر بسیار نزدیک هستند و این یعنی آنکه دیگر مشکلات همگام نبود تصاویر ثبت شده تکرار نخواهد شد.

نسخه جدید دوربین Gear 360 مانند سایر دوربین‌های ثبت تصاویر 360 درجه آن‌چنان طراحی شده که کاربر بتواند به راحتی آن را در دست گرفته و تصاویر جذاب زندگی روزانه خود را به صورت خاص، با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارد. شما می‌توانید فیلم‌ها و تصاویر ذخیره شده با Gear 360 را به‌راحتی با گوشی‌هایی که قابلیت اتصال به آن را دارند، از جمله گوشی‌های آیفون ویرایش نمایید، تصویر دوربین را بر روی صفحه نمایش گوشی خود دیده و به راحتی آن را بر روی شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه به اشتراک بگذارید.

نسل قبلی گیر 360 به دلیل برخورداری از طراحی توپی مانند به هیچ عنوان قابلیت مانور حرکتی زیادی نداشت، با این حال مدل جدید طوری طراحی شده که به کار گیری و جابه‌جایی آن توسط افراد عادی بسیار راحت بوده و حتی از آن می‌توان به عنوان یک اکشن کم نیز یاد کرد. شرکت کره‌ای تمام تلاش خود را به منظور طراحی محصولی که در زندگی روزمره بتوان به راحتی از آن استفاده کرد به کار گرفته است. دوربین جدید سامسونگ علاوه بر قابلیت ثبت تصاویر حقیقی 4K از حالت‌های متنوعی برای تصویربرداری برخوردار است و با استفاده از آن می‌توانید تصاویر را ویرایش کنید یا افکت‌های مختلف روی آن‌ها اعمال نمایید.

یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید دوربین Gear 360، امکان استریم تصاویر با وضوح 2K بر روی سرویس‌هایی همچون فیس‌بوک، یوتیوب و یا Samsung VR اشاره کرد. طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول هم‌زمان با گلکسی اس 7 با قیمت 349 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.