موجودی ابتدایی گلکسی اس 8 احتمالاً محدود خواهد بود

چیزی به رونمایی گلکسی اس ۸ باقی نمانده است و طرفداران پرچمدار جدید سامسونگ برای این گوشی لحظه شماری می‌کنند، اما از قرار معلوم به این زودی دست تمامی هواداران به گلکسی اس ۸ نخواهد رسید چرا که خبر می‌رسد موجودی ابتدایی گلکسی اس 8 احتمالاً محدود خواهد بود.

0

سامسونگ در گلکسی‌های اس ۸ خود از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و اکسینوس 8895 استفاده خواهد کرد،‌ این دو پردازنده ظاهراً هنوز به تولید انبوه مورد نظر سامسونگ نرسیده‌اند و همین عامل ممکن است باعث عرضه محدود گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از جانب سامسونگ در ابتدای عرضه شود.

این خبر از جانب یکی از رسانه‌های خبر کره به بیرون درز پیدا کرده و ظاهرا صحت دارد. جالب است بدانید ظاهرا گلکسی‌‌های اس ۸ سامسونگ طرفداران بسیار زیادی دارند و فروش اولیه این گوشی‌ها نسبت به گلکسی نوت ۷ و گلکسی‌های اس ۷ سامسونگ بسیار بیشتر پیش‌بینی شده است.

سامسونگ تلاش زیادی کرده است تا چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ که انصافا بهترین چیپست بازار به حساب می‌آید را در پرچمداران جدید خود به خدمت بگیرد اما از قرار معلوم تولید این چیپست با میزان تقاضای ابتدایی گلکسی اس ۸ برابری ندارد و در نتیجه ممکن است موجودی اولیه گلکسی اس ۸ محدود باشد.

با این حساب ممکن است حداقل مدل‌های پیش‌فروش شده گلکسی‌های اس ۸ سامسونگ در آمریکا و برخی کشورهای دیگر که از پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ بهره می‌برند با کمی تاخیر به دست کاربران برسند.

در پایان به این نکته هم باید اشاره کنیم که این موارد به هیچ وجه از جانب سامسونگ تایید نشده‌اند و چه بسا سامسونگ در دقیقه نود بتواند موجودی گلکسی‌های اس ۸ را بنا به سفارش کاربران تامین کند.

androidauthority.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.