فیس‌بوک استوری‌ها را به اپلیکیشن رسمی خود اضافه کرد

فیس‌بوک یکی از ویژگی‌های اصلی اسنپ‌چت رقیب خود یعنی استوری‌ها را سرانجام به اپلیکیشن اصلی موبایلی خود اضافه کرد.

0

قابلیت استوری‌ها اولین بار در اسنپ‌چت معرفی شد و از آن‌جا که محبوبیت فراوانی میان کاربران کسب کرد فیس‌بوک هم تصمیم گرفت آن را به سرویس‌های خودش بیاورد. استوری‌ها چند ماه پیش به اپلیکیشن اینستاگرام و اخیراً به واتس‌اپ آمده‌اند که هر دو از زیرمجموعه‌های فیس‌بوک هستند؛ حالا سرانجام این شرکت اپلیکیشن رسمی شبکه اجتماعی خود را نیز به استوری‌ها مجهز کرده است.

خوب است بدانید روزانه بیش از 1.65 میلیارد کاربر از فیس‌بوک استفاده می‌کنند و حالا این شرکت تصمیم گرفته ویژگی اصلی اسنپ‌چت که از سال 2013 در این سرویس وجود داشت را در اختیار این کاربران قرار بدهد. به هر حال حتی اگر اسم این اقدام را تقلید بگذارید باز هم در نهایت به نفع کاربران تمام خواهد شد. این آپدیت که از امروز برای iOS و اندروید منتشر می‌شود شامل سه بخش است: دوربین متحول شده، فید استوری‌ها در بالای صفحه و همچنین نوع جدیدی از پیام خصوصی با نام دایرکت. این سه تغییر با یکدیگر بزرگترین تغییر تاریخ فیس‌بوک محسوب می‌شوند.

مدیر محصول فیس‌بوک می‌گوید نحوه تولید محتوای کاربران این روزها از متن به تصاویر و ویدئو تغییر کرده و اعتراف می‌کند این ویژگی را ابتدا اسنپ‌چت پایه‌گذاری کرده است. استوری‌های فیس‌بوک نیز درست مانند اینستاگرام و اسنپ‌چت پس از 24 ساعت خود به خود ناپدید خواهند شد و می‌توانید تصاویر استوری خود را با متن، نقاشی، اسنپ‌چت و فیلترهای متحرک تزئین کنید.

برای ایجاد استوری جدید در فیس‌بوک کافیست روی دکمه دوربین در گوشه بالا و سمت چپ لمس کنید و یا انگشت خود را به راست بکشید. به اعتقاد فیس‌بوک استوری‌ها فید جدید این روزها هستند و به زودی همه از آن استفاده خواهند کرد.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.