فسیل ساعت‌های هوشمند Q Venture و Q Explorist را معرفی کرد

شرکت Fossil به تازگی و در نمایشگاه Baselworld 2017 از دو پوشیدنی هوشمند جدید خود مجهز به سیستم‌عامل اندروید ور رونمایی کرده است.

0

شرکت فسیل که یک شرکت فعال در زمینه طراحی و مد محسوب می‌شود با توجه به تمایل کاربران به استفاده از ساعت‌های هوشمند تصمیم گرفته تا جدیدترین ساعت‌های خود را با اندروید ور معرفی کند. همان‌طور که از تصاویر می‌توان متوجه شد مدل Q Venture ساده‌تر و ظاهری کلاسیک داشته و از بند چرمی بهره می‌برد در حالی‌که مدل Q Explorist دارای دکمه‌های سخت‌افزاری بیشتری بوده، به نظر مقاوم‌تر خواهد بود و از بند فلزی استفاده می‌کند. البته جزئیات بیشتری از این دو ساعت مشخص نیست اما می‌توان حدس زد اندروید ور 2.0 سیستم‌عامل آن‌ها خواهد بود.

فسیل در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این دو ساعت هوشمند اندرویدی را منتشر خواهد کرد اما خوشبختانه قیمت آن‌ها مشخص شده است. Q Venture قرار است با قیمت 255 دلار و Q Explorist هم با قیمت 275 دلار البته بدون احتساب مالیات به بازار عرضه شوند. زمان عرضه دقیق این دو ساعت هنوز اعلام نشده است.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.