اسپاتیفای شاید در آینده برخی آلبوم‌های موسیقی را تنها برای مشترکین پولی خود عرضه کند

با وجود حضور رقبای قدرتمندی مثل Apple Music و Tidal اسپاتیفای کماکان محبوب‌ترین سرویس آنلاین استریم موسیقی محسوب می‌شود. طبق جدیدترین اخبار این شرکت قصد دارد در آینده آلبوم‌های مهم را تنها برای مشترکین پولی خود عرضه کند.

0

در جنگ سرویس‌های استریم موسیقی و طبق گزارش The Financial Times اسپاتیفای قصد دارد در آینده آلبوم‌های مهم را تنها برای کاربران پولی خود عرضه کند تا از این طریق هزینه‌ها را کاهش دهد. اخیراً برخی خواننده‌های مشهور مانند تیلور سوییفت از عرضه آلبوم‌های خود در اسپاتیفای خودداری کرده‌اند و همین عامل اسپاتیفای را مجبور می‌کند تا برای جبران این کاستی‌ها و راضی کردن خواننده‌ها و شرکت‌های موسیقی نوع خدمات خود را تغییر دهد. اسپاتیفای از کاربران رایگان خود سودی کسب نمی‌کند و باید بتواند جایی برای خود در بازار سهام دست و پا کند.

از آن‌جا که این سرویس بیش از 50 مشترک پولی دارد از این پس قادر خواهد بود تا با عرضه اختصاصی آلبوم‌ها برای این مشترکان، کاربران رایگان را هم به خرید سرویس پولی خود ترغیب کند. گفتنی است اسپاتیفای تنها سرویس این‌چنینی نخواهد بود چرا که Tidal نیز استراتژی مشابهی داشته و SoundCloud نیز محتوای مهم خود را فقط برای کاربران پولی عرضه خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید Apple Music هم سرویس رایگانی نیست و به این ترتیب دنیا به سمت حق اشتراک ماهانه پیش می‌رود. گفتنی است اسپاتیفای هنوز این تصمیم خود را رسماً اعلام نکرده است.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.