بازی سوپر ماریو ران سرانجام برای اندروید عرضه شد

پس از چند ماه انتظار نینتندو سرانجام بازی موبایلی Super Mario Run را برای پلتفرم محبوب اندروید عرضه کرد.

1

وقتی نینتندو بازی سوپر ماریو ران را برای آیفون معرفی کرد بسیاری از کاربران با توجه به تجربه بازی‌ها مختلف ماریوی نینتندو مشتاق عرضه آن شدند. این بازی سرانجام سال گذشته برای آیفون عرضه شد اما به تازگی به پلتفرم محبوب اندروید آمده است. گفتنی است سوپر ماریو ران موبایل تفاوت زیادی با سری بازی‌های پیشین سوپر ماریو دارد و در واقع بازی ساده‌ای در سبک Runner محسوب می‌شود که می‌توانید آن را با یک دست هم بازی کنید.

سوپر ماریو ران به صورت رایگان در اپ استور و پلی استور گوگل عرضه شده اما تنها چند مرحله ابتدایی آن رایگان است. برای آنلاک کردن سایر مراحل بازی بایستی از طریق پرداخت درون برنامه‌ای مبلغ ده دلار را پرداخت کنید. با توجه به این‌که بازی نیاز به اتصال دائم اینترنت دارد کرک شدن آن هم امری بعید به نظر می‌رسد و ظاهراً نینتندو قفل امنیتی سنگینی را برای این بازی در نظر گرفته است.

به هر حال این بازی از امروز در پلی استور آمریکا برای اندروید عرضه شده و قرار است در روزهای آینده برای سایر کشورها نیز منتشر شود. نینتندو نسخه 2.0 بازی را به اندروید آورده و به این ترتیب حالت Easy Mode و آپدیت‌های نسخه iOS را نیز شامل خواهد شد. شاید پرداخت ده دلار برای یک بازی موبایلی کمی غیرمنطقی به نظر برسد اما خوب است بدانید تنها پس از یک ماه نینتندو توانسته از این بازی در فروشگاه اپ استور iOS بیش از 53 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amirhb می‌گوید

    سلام
    من الان نصب کردم ولی نیاز به VPN داره ???