اوپو F3 Plus با دوربین سلفی دوگانه معرفی شد

اوپو برای دوربین سلفی گوشی همراه جدید خود طرحی تازه در انداخته است و شاهد معرفی دوربینی حرفه‌ای برای عکس‌های سلفی هستیم، این گوشی هوشمند اوپو F3 Plus نام دارد و از دوربین سلفی دوگانه در قسمت جلو بهره می‌گیرد.

0

یکی دو سال است که دوربین دوگانه در بیشتر گوشی‌های همراه تراز اول حضور دارد، استفاده از دو سنسور در دوربین گوشی باعث می‌شود تا عکس‌ها از نوردهی بسیار بالاتری برخوردار باشند و از طرف دیگر عکس‌ها با زاویه‌ بازتری گرفته شوند. در این بین اوپو با اقدامی جالب گوشی جدیدی را معرفی کرده است که در دوربین جلو نیز از دو سنسور دوربین بهره گرفته است.

این گوشی جدید اوپو را در بازار با نام اوپو F3 Plus خواهیم شناخت و دوربین سلفی این گوشی قادر است عکس‌هایی با زاویه باز ۱۲۰ درجه بگیرد. به این ترتیب در عکس‌های سلفی دست‌ جمعی با گوشی اوپو F3 plus دیگر کسی از قلم نمی‌افتد. دوربین سلفی زاویه باز این گوشی دارای هشت مگاپیکسل است و برای عکس‌های سلفی معمولی که نیازی به زاویه باز نیست می‌توان از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دوربین سلفی اوپو F3 Plus استفاده کرد.

جالب اینجاست که دوربین جلوی اوپو F3 Plus نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و سنسور مدل IMX398 سونی را در قسمت دوربین پشت این گوشی جدید اوپو شاهد هستیم،‌ این سنسور دارای دیافراگم f/1.7 است. قابلیت فوکوس خودکار دوگانه و همچنین فلش دوگانه ال‌ای‌دی نیز در دوربین پشت اوپو F3 Plus جا خوش کرده است. بد نیست بدانید این دوربین را پیش از این اوپو در گوشی R9s خود نیز به خدمت گرفته بود.

به لحاظ آنتن‌دهی هم اوپو در این گوشی جدید خود شش رشته آنتن را در نظر گرفته است تا شاهد آنتن‌دهی بسیار بالای اوپو F3 Plus باشیم. صفحه‌نمایش بزرگ ۶ اینچی با کیفیت فول‌ اچ‌دی نیز در این گوشی به چشم می‌خورد، اوپو برای مقاومت بیشتر صفحه‌نمایش گوشی خود از شیشه گوریلا گلس ۵ استفاده کرده است.

کاملا مشخص است که قطعات سخت‌افزاری حاضر در اوپو F3 Plus نیازمند منبع انرژی قوی نیز هستند و به همین دلیل در این محصول جدید اوپو شاهد حضور یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپری هستیم. پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۵۳،‌ میزان ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی که از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است سایر مشخصات اصلی سخت‌افزاری اوپو F3 Plus را تشکیل می‌دهد. به لحاظ نرم‌افزاری نیز در این گوشی شاهد حضور اندروید ۶ مارشملو در کنار رابط کاربری Color OS 3.0 هستیم.

به احتمال زیاد شاهد معرفی نسخه کوچکتر این گوشی نیز با نام اوپو F3 خواهیم بود. در حال حاضر حضور این گوشی در بازار هندوستان قطعی شده است اما خبری از سایر کشورهایی که اوپو F3 Plus عازم آنهاست منتشر نشده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.