سال نو مبارک؛‎‎ اینها محبوب‌ترین مطالب فارنت در سال 1395 هستند

سلام. فرا رسیدن سال 1396 به تمامی همراهان خوب فارنت مبارک! مطابق رسم هر ساله فارنت در اولین مطلب از سال جدید به سراغ بررسی محبوب‌ترین مطالب فارنت در سال گذشته می‌رویم. امیدواریم امسال سال خوبی را در کنار فارنت با هم تجربه کنیم!

3

اگر بازدید بالا را فاکتور اصلی محبوبیت بدانیم باید سراغ پربازدیدترین مطالب منتشر شده در سال 1395 برویم. ذکر این توضیح لازم است که این مطالب در سال 1395 منتشر شده‌اند.

1- آموزش استوریز اینستاگرام

تقریبا بیشترین حجم مراجعه کاربران در سال گذشته مربوط به کاربرانی بود که به دنبال یادگرفتن چیزهای جدید از محبوب‌ترین اپلیکیشن گوشی‌های تلفن همراه یعنی اینستاگرام بود.

قابلیت استوریز اینستاگرام از جمله جدیدترین قابلیت‌های اینستاگرام است که کاربران زیادی به شوق یاد گرفتن این قابلیت این مطلب فارنت را به پربازدیدترین و پربحث‌ترین مطلب منتشر شده فارنت در سال 1395 تبدیل کردند.

2- آموزش اضافه کردن لینک تلگرام به اینستاگرام

شاید انتظار نداشتم به این زودی ادعای تیتر قبلی را رد کنم چرا که شاید اگر اینستاگرام محبوبترین اپلیکیشن گوشی‌های تلفن همراه در ایران نباشد باید آن را در رقابت با تلگرام دانست.

در وانفسای رقابت واتش‌اپ و تلگرام، فیس‌بوک به عنوان مالک واتس‌اپ وقتی اوضاع سهم بازار واتس‌اپ در رقابت با تلگرام را در خطر دید اضافه کردن لینک تلگرام به صفحات پروفایل کاربران در اینستاگرام را محدود کرد و خب طبیعتا هر محدودیتی راهی برای رفع دارد و ما در این مطلب به آموزش آن پرداختیم که مورد اقبال کاربران قرار گرفت.

3- آموزش ریپورت کردن در اینستاگرام

یکی از دردسرهای بزرگ در اپلیکیشن اینستاگرام دردسر کاربرانی است که با استفاده از فضای شبکه‌های مجازی سعی در سوء‌استفاده سایر کاربران دارند.

خوشبختانه اینستاگرام قابلیت گزارش کاربران یا ریپورت را قرار داده که بسیاری از کاربران با استفاده از آن نفس راحت‌تری می‌کشند. در این مطلب به آموزش کامل این قابلیت در اینستاگرام پرداخته‌ایم و نیاز کاربران آن را به سومین مطلب پربازدید و دومین مطلب پربحث منتشر شده فارنت در سال 1395 تبدیل کند.

4- کدام گوشی‌های اندرویدی آپدیت اندروید 7 نوقا را دریافت می‌کنند؟

اندروید 7 گوگل در سال 1395 به بازار عرضه شد و قابلیت‌های موجود در آن سر و صدای زیادی به پا کرد. طبیعتا کاربران زیادی به دنبال آن بودند که آیا گوشی‌های تلفن همراه آنها به این نسخه از اندروید آپدیت خواهد شد یا خیر؟

سعی کردیم در این مطلب پاسخ کامل سوال کاربران را پیدا کرده و گردآوری کنیم که با توجه به استقبال  کاربران ظاهرا موفق بوده‌ایم.

5- آموزش ساخت هات‌اسپات وای‌فای در iOS 10 اپل

پس از عرضه iOS 10 با توجه به تجربه‌ای که به دست آوردیم متوجه مشکل عجیب برخی کاربران در ساخت نقطه اتصال وای‌فای و به اشتراک‌گذاری دیتا در نسخه جدید این سیستم‌عامل شدیم.

Personal-HotSpot-iOS10

این موضوع باعث شدتا آموزش تقریبا کاملی را در این خصوص نوشته و منتشر کنیم. خوشبختانه اقبال کاربران موفقیت ما را تائید می‌کند.

6- قیمت و تاریخ عرضه پلی‌استیشن 4 پرو

کنسول جدید سونی را باید یکی دیگر از موفقیت‌های تجاری این شرکت دانست که پس از معرفی آن، قیمت و تاریخ عرضه آن کاربران زیادی را به خود علاقمند کرده است.

این دقیقا دلیل قرارگیری این مطلب در جایگاه ششم محبوب‌ترین مطالب فارنت در سال 1395 است.

7- مشکلات گلکسی اس 7 اج سامسونگ و راه حل برطرف کردن آنها

اگر چه گلکسی اس 7 اج محصول ناکام سامسونگ در سال 1395 نبود و به راحتی می‌توان آن را گلکسی نوت 7 سامسونگ دانست.

اما خب با توجه به محبوبیت این گوشی هوشمند بسیاری از کاربران به دنبال بررسی کامل آن پیش از خرید احتمالی آن بوده‌اند و این احتمالا دلیل اصلی قرارگیری این مطلب در لیست محبوب‌ترین مطالب فارنت در سال 1395 بوده است.

8- اینستاگرام محدودیت زمان ویدئوها را به ۶۰ ثانیه افزایش داد

اینستاگرام اگر نگوئیم هر هفته اما هر ماه خبرساز بوده و قابلیت جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که یکی از بهترین قابلیت‌های اضافه شده افزایش مدت زمان ویدئوها به 60 ثانیه بود که البته شاید برخی آن را نپسندیدند.

به هر حال جذاب بودن این قابلیت و استقبال کاربران از آن را می‌توان دلیل محبوبیت و بازدید بالای آن در فارنت در سال 1395 دانست.

9- شما انتخاب کنید؛ گلکسی S7 یا آیفون 6S ! کدام یک دوربین بهتری دارد؟

حقیقتش را بخواهید شخصا انتظار بیشتری از این مطلب را داشتم اما خب محبوبیت عجیب اینستاگرام و سلطه آن بر لیست امسال فارنت اجازه رشد بیشتری به مطلب جنجالی مقایسه دوربین گلکسی S7 یا آیفون 6S نداده است.

اگرچه تعداد بالای نظرات ثبت شده در این مطلب این مطلب را به یکی از پربحث‌ترین مطالب منتشر شده فارنت در سال 1395 تبدیل کرده است.

10- آموزش استوری‌ لایو (زنده) در اینستاگرام

نیازی به گفتن نیست که قابلیت ارسال تصاویر زنده یا اصطلاحا لایو از مکان‌های متفاوت به یکی از قابلیت‌های محبوب اینستاگرام تبدیل شده تا کاربران با استقبال از این قابلیت اینستاگرام و اشتیاق یادگیری این قابلیت و فعالسازی آن، سهم اینستاگرام از لیست محبوب‌ترین مطالب منتشر شده فارنت در سال 1395 را به 50 درصد برساند!

نکته دیگر اینکه خوشبختانه استانداردی که ما در فارنت سعی در رعایت آن در مطالب آموزشی خود و پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران داریم باعث شده تا سهم مطالب آموزشی در میان محبوب‌ترین مطالب فارنت به بالاترین درصد خود برسد. این روند مطمئنا با جدیت و کیفیت بیشتری در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت. با فارنت مثل گذشته و همیشه همراه باشید. سپاس

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. مهیار می‌گوید

    همراه بی سر و صدای شما بودم هر روز و همراه شما می مونم :)

  2. Amir می‌گوید

    به امید موفقیت های بیشتر آقای صحافی ??

    1. محسن صحافی می‌گوید

      ممنون امیر جان..