سوپر ماریو ران سوم فروردین به پلی‌استور اندروید می‌آید

سرانجام پس از چندین ماه انتظار نینتندو اعلام کرد بازی سوپرماریو ران با آپدیت نسخه 2.0 روز سوم فروردین عرضه خواهد شد.

0

اپل در مراسم رونمایی از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بازی سوپر ماریو ران را با همکاری نینتندو رونمایی کرد و پس از فروش عالی این بازی و استقبال کم‌نظیر کاربران، اندرویدی‌ها را نیز به این بازی مشتاق کرد. به هر حال به خاطر سیاست‌های نینتندو عرضه این بازی برای پلتفرم محبوب اندرویدی تاکنون عملی نشده اما خبر خوب این‌که اکانت نینتندو آمریکا خبر از عرضه بازی در تاریخ 23 مارس یا سوم فروردین‌ماه داده است.

بازی سوپر ماریو ران دی‌ماه برای iOS عرضه شد و حالا با عرضه این بازی برای اندروید تقریباً تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند می‌توانند این کاراکتر نوستالژیک را در سبک Runner تجربه کنند. گفتنی است سوپر ماریو ران به صورت رایگان عرضه می‌شود اما برای باز کردن مراحل آن نیازمند پرداخت درون بازی خواهید بود. اگر از علاقمندان به این بازی هستید می‌توانید همین حالا آن را از پلی استور پیش‌ثبت‌نام کنید.

androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.