جیمیل در دسکتاپ حالا پیش‌نمایش ویدئوها را نشان می‌دهد

امروز شاهد اضافه شدن ویژگی کوچکی در جیمیل نسخه دسکتاپ بودیم که بسیار کارآمد به نظر می‌رسد، با این تغییر جدید کاربران قادر هستند در جیمیل نسخه دسکتاپ پیش نمایش ویدئوها را مشاهده کنند.

0

گوگل هر از گاهی دستی بر سر و روی سرویس جیمیل خود می‌کشد، این بار نیز شاهد اضافه کردن ویژگی‌ هستیم که انصافا باید گفت مدت‌های زیادی است جای خالی آن در جیمیل احساس می‌شد. با استفاده از این ویژگی جدید کاربران جیمیل قادر هستند ویدئوهای الصاق شده در ایمیل‌ها را به صورت پیش‌نمایش در مرورگر خود مشاهده کنند.

پیش از این کاربران جیمیل برای مشاهده ویدئوهای الصاق شده در ایمیل‌ها چاره‌ای نداشتند به جز اینکه این ویدئوها را بر روی هارد دیسک کامپیوتر خود دانلود کرده و سپس با استفاده از یک برنامه پلیر آن را اجرا کنند، اما همان‌‌گونه که اشاره شد، با این ویژگی جدید دیگر نیاز به دانلود ویدئوها برای مشاهده آنها در جیمیل نیست.

ناگفته نماند که کابران جیمیل برای الصاق ویدئوها در حین ارسال ایمیل همچنان با محدودیت ۵۰ مگابایتی روبرو هستند، اما برای این محدودیت چاره‌ای وجود دارد و کاربر می‌تواند با آپلود ویدئو در گوگل درایو، مشکل محدودیت حجمی فایل‌های ویدئویی را در جیمیل برطرف کند.

بنابه گفته گوگل، ساختاری که برای مشاهده پیش‌نمایش ویدئوها در جیمیل تعبیه شده است همانند همان کدهایی است که در گوگل درایو و یوتیوب استفاده شده است.

گوگل وعده داده است تا امکان مشاهده پیش‌نمایش ویدئوها در جیمیل دستکاپ را برای تمامی کاربران خود ظرف ۱۵ روز آینده اجرایی کند.

engadget.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.