اچ‌تی‌سی برای تسریع کسب‌وکار واقعیت مجازی یک کارخانه گوشی هوشمند خود را فروخت

اچ‌تی‌سی برنامه‌‌های زیادی برای واقعیت مجازی دارد و این کار نیازمند پول و سرمایه است، بنابر این باخبر شدیم اچ‌تی‌سی برای تسریع کسب‌وکار واقعیت مجازی یک کارخانه گوشی هوشمند خود را فروخت.

0

اگر اخبار فناوری را دنبال کرده باشید حتما به خوبی می‌دانید که در یکی دو سال اخیر فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند. سلاطین فناوری نیز از هر فرصتی برای سودآوری و محکم کردن جای پای خود در فناوری واقعیت مجازی استفاده می‌کنند. این امر باعث شده است تا شاهد محصولات مختلفی از جانب بزرگان فناوری باشیم.

در این بین داستان اچ‌تی‌سی فرق می‌کند، چرا که حتما به خوبی می‌دانید کار و کاسبی اچ‌تی‌سی در واحد موبایل این شرکت اصلا سکه نیست و روزگار خوبی را سپری نمی‌کند. در نتیجه شاهد تمرکز بیشتر اچ‌تی‌سی بر روی ساخت هدست‌ واقعیت مجازی هستیم. این کار برای اچ‌تی‌سی نتیجه داده است و در حال حاضر هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو که ساخت دست اچ‌تی‌سی است به عنوان یکی از بهترین هدست‌های واقعیت مجازی در بازار شناخته می‌شود.

در نتیجه ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد حضور در دنیای موبایل را کمتر کرده و خود را غرق در فناوری نوظهور واقعیت مجازی کند، به همین منظور باخبر شدیم، اچ‌تی‌سی برای تسریع کسب‌وکار واقعیت مجازی یک کارخانه گوشی هوشمند خود را به فروش رسانده است.

خریدار کارخانه تولید گوشی‌های همراه اچ‌تی‌سی یک شرکت چینی با نام Xingbao Information Technology است، این‌گونه که پیداست این شرکت چینی کارخانه ساخت گوشی‌های همراه اچ‌تی‌سی را با قیمتی حدود ۹۱.۱۷ میلیون دلار خریداری کرده است.

ناگفته نماند که از قرار معلوم در قرارداد خرید کارخانه تولید گوشی‌های همراه اچ‌تی‌سی توسط شرکت چینی Xingbao Information Technology،‌ تاکید شده است که فرآیند تولید گوشی‌های همراه اچ‌تی‌سی و به‌خصوص گوشی‌های HTC U Ultra و  HTC U Play نباید لطمه ببیند و تولید این گوشی‌ها نباید با تاخیر انجام شود.

با این حساب باید دید اچ‌تی‌سی با این همه سرمایه و انرژی که در بخش واقعیت مجازی صرف می‌کند، در آینده چه گُلی بر سر این فناوری جدید خواهد زد.

gsmarena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.