گوگل: دستیار هوشمند Assistant به تبلت‌های اندرویدی نخواهد آمد

دستیار هوشمند Assistant گوگل را مدتی است که در گوشی‌های پیکسل گوگل شاهد هستیم، این دستیار هوشمند راهی سایر گوشی‌های مجهز به اندروید ۶ و بالاتر نیز خواهد شد، اما از قرار معلوم در تبلت‌های اندرویدی خبری از گوگل Assistant در کار نیست.

0

گوگل برای اولین بار دستیار هوشمند Assistant خود را در گوشی‌های پیکسل استفاده کرد، اخیرا نیز شاهد هستیم که گوگل اعلام کرده است تولید‌کنندگان گوشی‌های همراه هوشمند قادر هستند در اندروید نسخه ۶ و بالاتر از گوگل Assistant استفاده کنند. اما در این بین تاکنون سخنی از انتشار گوگل Assistant برای کاربران تبلت‌های اندرویدی به میان نیامده است.

از قرار معلوم سکوت گوگل در خصوص روشن نکردن وضعیت تبلت‌های اندرویدی برای دریافت دستیار هوشمند Assistant بی‌دلیل نبوده است و این‌گونه که پیداست تبلت‌های اندرویدی قرار نیست در آینده روی دستیار هوشمند Assistant گوگل را ببینند.

گوگل هم برای اینکه خیال کاربران تبلت‌های اندرویدی را راحت کند، آب پاکی روی دست کاربران ریخت و رسما اعلام کرده است که دستیار هوشمند Assistant بر روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی که از اندروید نسخه ۶ یا ۷ استفاده می‌کنند و دارای گوگل‌ پلی‌سرویس هستند قابل اجرا است، اما به گفته گوگل،‌ تبلت‌های اندرویدی قرار نیست به دستیار هوشمند Assistant مجهز شوند.

در این بین ذکر این نکته نیز لازم است که تبلت‌های اندرویدی به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شایسته اجرای دستیار هوشمند گوگل Assistant هستند، اما بدون شک دلایل بازاریابی و تجاری باعث شده است تا گوگل تبلت‌های اندرویدی را از لطف داشتن دستیار هوشمند Assistant محروم کند.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که ممکن است گوگل به صورت رسمی کاربران تبلت‌های اندرویدی را از دستیار هوشمند گوگل Assistant محروم کرده باشد، اما همان‌ گونه که شما بهتر از ما می‌‌دانید، در دنیای فناوری همیشه راهی برای دور زدن وجود دارد و تبلت‌های اندرویدی نیز با کمی دستکاری به‌ صورت غیر رسمی قادر خواهند بود از دستیار هوشمند گوگل Assistant بهره بگیرند.

gsmarena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.