وان پلاس ۳ نسخه محدود Colette Edition معرفی شد

گوشی وان‌ پلاس ۳ طرفداران خاص خود را دارد، وان‌ پلاس نیز برای طرفداران ویژه وان‌پلاس ۳ نسخه محدود 3T colette edition را معرفی کرده است.

0

گوشی وان‌پلاس ۳ توانست محبوبیت زیادی کسب کند، این گوشی که توسط یک سازنده چینی تولید شده است، شهرت جهانی بدست آورد و در سایر نقاط دنیا نیز طرفداران دو آتشه وان‌پلاس ۳ کم نیستند.

به همین دلیل در حرکتی جالب توجه، وان پلاس، گوشی وان 3T colette edition را معرفی کرده است. اگر از طرفداران وان‌پلاس باشید حتما به خوبی می‌دانید که وان‌پلاس رسم دارد گوشی‌های همراه هوشمند خود را از طریق وب‌سایت و به صورت آنلاین به فروش برساند، اما داستان فروش گوشی خاص 3T colette edition کاملا فرق دارد.

وا‌ن‌پلاس برای گوشی 3T colette edition سنت شکنی کرده است و این گوشی هوشمند تنها برای فروش در یکی از فروشگاه‌های معتبر colette در فرانسه عرضه می‌شود. جالب اینجاست که وان‌پلاس از گوشی 3T colette edition تنها ۲۵۰ دستگاه تولید و در اختیار فروشگاه colette قرار داده است.

فروش گوشی‌ خاص وان پلاس 3T colette edition قرار است در ساعت ۱۱ روز اول فرودین ماه به وقت پاریس در فروشگاه colette آغاز شود و ۲۵۰ نفر خوش‌شانسی که زودتر از بقیه برای خرید مراجعه کنند خواهند توانست گوشی وان پلاس 3T colette edition را خریداری کنند. از قرار معلوم پس از اتمام موجودی فروشگاه colette از گوشی وان پلاس 3T colette edition خبری از تولید مجدد این گوشی توسط وان‌پلاس در کار نیست.

گوشی وان پلاس 3T colette edition از آنجایی که به صورت انحصاری در فروشگاه colette پاریس به فروش می‌رسد، شاهد حضور لوگوی این فروشگاه بر روی پشت قاب گوشی هستیم. بد نیست بدانید برند colette برای بیستمین سالگرد تاسیس خود دست به انجام چنین اقدامی زده است.

تمامی گوشی‌های 3T colette edition با رنگ مشکی راهی بازار خواهند شد و به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند. این گوشی با قیمت ۴۷۹ دلار در اختیار کاربران پاریسی علاقه‌مند به محصولات وان‌پلاس عرضه می‌شود.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.