واتس‌اپ استاتوس‌های متنی سابق را بازمی‌گرداند

همان‌طور که می‌دانید در نسخه‌های جدید واتس‌اپ استاتوس سابق متنی با استاتوس‌های تصویری شبیه به استوری‌ها در اینستاگرام جایگزین شده است. اما ظاهراً این سرویس قصد دارد به درخواست کاربران استاتوس‌های متنی سابق را بازگرداند.

0

پس از این‌که کاربران واتس‌اپ نسبت به استاتوس‌های جدید اعتراض کردند این شرکت اعلام کرده که استاتوس‌های قبلی را باز می‌گرداند. اما حالا که استاتوس نام رسمی استوری‌های واتس‌اپ است این قابلیت متنی با نام جدید About باز می‌گردد. کاربران نسخه آزمایشی واتس‌اپ می‌توانند این ویژگی را در بخش Settings و Profile مشاهده کنند. این قابلیت در کنار استاتوس تصویری جدید فعالیت خواهد کرد چرا که برخی کاربران از این ویژگی جدید استقبال کرده‌اند.

گفتنی است با وجود این شکایات و اعتراضات کاربران واتس‌اپ با 1.2 میلیارد کاربر کماکان محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان دنیا محسوب می‌شود. اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام هم که در ایران از محبوبیت بیشتری برخوردار است هنوز به قابلیت‌هایی نظیر استاتوس و یا استوری مجهز نیست.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.