آپدیت اندروید ور ۲.۰ برای نسل اول هواوی واچ فروردین منتشر خواهد شد

نسل اول هواوی واچ چیزی حدود ۲ سال پیش معرفی شد، اما ظاهرا هواوی همچنان هوای نسل اول هواوی واچ خود را دارد و قرار است آپدیت اندروید ور ۲.۰ فروردین ماه آینده برای نسل اول هواوی واچ منتشر شود.

1

ساعت‌های هوشمند در وضعیت چندان خوبی به سر نمی‌برند و شاهد معرفی ساعت‌های هوشمند زیادی از جانب شرکت‌های مختلف نیستیم. این امر باعث شد تا در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا که حدود یک ماه پیش برگزار شد، شاهد رونمایی ساعت‌های هوشمند زیادی نباشیم. در این بین اگر از طرفدران ساعت‌های هوشمند هستید و از طرف دیگر محصولات هواوی را نیز دنبال می‌کنید ممکن است خبر معرفی نسل دوم ساعت هوشمند هواوی واچ ۲ به گوش شما خورده باشد.

این ساعت هوشمند که به تازگی معرفی شده است از اندروید ور نسخه ۲.۰ بهره می‌برد، اما هواوی واچ ۲ نسل قدیمی‌تری نیز دارد که حدود ۲ سال پیش از جانب هواوی معرفی شده است. هواوی واچ نسل اول از امکانات خوبی برخوردار است و به شایستگی قابلیت اجرای اندروید ور نسخه ۲.۰ را دارد.

خوشبختانه باخبر شدیم هواوی همچنان هوای نسل اول ساعت هوشمند خود را دارد و این ساعت نیز میزبان اندروید ور نسخه ۲.۰ خواهد بود. به همین منظور واحد هواوی در آلمان در توییتر به صورت رسمی اعلام کرد که هواوی واچ نسل اول میزبان اندروید ور ۲.۰ خواهد بود.

از قرار معلوم این آپدیت جدید در فروردین ماه سال آینده برای نسل اول هواوی واچ منتشر می‌شود اما خبری از زمان دقیق انتشار این آپدیت منتشر نشده است.

گوگل در آپدیت نسخه ۲.۰ اندروید ور امکانات زیادی بسیاری را برای کاربران ساعت‌های هوشمند اندرویدی به ارمغان آورده است، دسترسی به دستیار صوتی هوشمند Google Assistant، شخصی‌سازی‌های پیشرفته برای ظاهر رابط کاربری ساعت هوشمند، بهینه‌سازی عملکرد ساعت هوشمند، و استفاده از انیمیشن‌های جدید در قسمت‌های مختلف رابط کاربری اندروید ور نسخه ۲.۰ را می‌توان از ویژگی‌های جالب و مهمی دانست که کاربران نسل اول هواوی واچ با آپدیت سیستم‌عامل ساعت هوشمند خود به آنها دسترسی خواهند داشت.

لازم به ذکر است که امکان استفاده از سیستم پرداخت Android Pay نیز در اندروید ور نسخه ۲.۰ تعبیه شده است و در نتیجه از آنجایی که ساعت هوشمند نسل اول هواوی واچ به چیپست ان‌اف‌سی مجهز است، کاربران این ساعت هوشمند پس از دریافت آپدیت قادر به استفاده از سیستم‌ هوشمند پرداخت اندروید نیز خواهند بود.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. یاشار می‌گوید

    سلام و عرض خسته نباشید توی این قسمت گفته بودین
    ساعت هوشمند نسل اول هواوی واچ به چیپست ان‌اف‌سی مجهز است در حالی که من چند تا برسی حونده بودم نوشتن nfc نداره ایا واقعا این ساعت مجهز به ان اف سی هست مرسی اگه پاسخ بدین