سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی Mass Effect Andromeda اعلام شد

استودیوی بازی‌سازی BioWare همکاری تنگاتنگی با شرکت nVidia برای نسخه‌ی پی‌سی این بازی داشته است و بدین ترتیب، کسانی که کارت گرافیک‌های انویدیا دارند می‌توانند با خیال راحت‌تری نسبت به صاحبان کارت‌های AMD و لپ‌تاپ‌ها بازی را در دسکتاپ اجرا کنند.

4

عرضه‌ی بازی Mass Effect همزمان با عید نوروز برای گیمرهای ایرانی یک اتفاق بسیار میمون و مبارک است و با توجه به اطلاعات تازه منتشر شده از بازی، تعطیلات خوبی را رقم خواهد زد. این مسئله برای کسانی که با رایانه‌های شخصی خود بازی می‌کنند البته به سخت افزاری که در اختیار دارند مرتبط است.

استودیوی بازی‌سازی BioWare همکاری تنگاتنگی با شرکت nVidia برای نسخه‌ی پی‌سی این بازی داشته است و بدین ترتیب، کسانی که کارت گرافیک‌های انویدیا دارند می‌توانند با خیال راحت‌تری نسبت به صاحبان کارت‌های AMD و لپ‌تاپ‌ها بازی را در دسکتاپ اجرا کنند. بازی‌سازان برای اجرای بازی در حالت 4K هم تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند. اگر شما سخت‌افزار مورد نیاز را در اختیار داشته باشید، می‌توانید نهایت لذت را از یک بازی نقش آفرینی فضایی به عظمت Andromeda ببرید. در ادامه مشخصات سیستم مورد نیاز و پیشنهادی بازی برای اجرا در وضوح تصویر و تنظیمات مشخص که توسط سازنده ارائه شده‌اند را می‌خوانید:

سیستم پیشنهادی رزولوشن اچ دی:

• پردازنده: Intel Core i5-3570 or AMD FX 6350
• کارت گرافیک: GeForce GTX 660
• حافظه رم: 8GB
• سیستم عامل: Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10 – 64 bit
• حافظه ذخیره‌سازی: 55GB فضای خالی
• دایرکت‌اکس: ورژن 11

سیستم پیشنهادی رزولوشن فول اچ دی:

• پردازنده: Intel Core i7-4790 or AMD FX 8350
• کارت گرافیک: GeForce GTX 1060 3GB, or GeForce GTX 970
• حافظه رم: 16GB
• سیستم عامل: Windows 7, Windows 8.1 or Windows 10 – 64 bit
• حافظه ذخیره‌سازی: 55GB فضای خالی
• دایرکت‌اکس: ورژن 11

همچنین مشخص شده است که بازی دارای 16 گزینه‌ی قابل تغییر برای تنظیمات گرافیکی در نسخه‌ی پی‌سی خواهد بود که در تصاویر زیر آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

اگر بازی‌های دیگر انجین فراست‌بایت مانند بتلفیلد 1 و میرر اِج کاتالیست را تجربه کرده باشید، متوجه هستید که بازی‌های ساخته شده بر روی این انجین از تنظیمات گسترده بخش گرافیک برخوردار هستند و بازی مس افکت: اندرومدا نیز از این قاعده مستثنی نیست زیرا به شما قابلیت انجام تنظیمات مختلف با توجه به سیستم‌تان می‌دهد. همچنین کاربران با در اختیار داشتن تلویزیون یا نمایشگرهای HDR می‌توانند بهترین تجربه را از این بازی ببرند.

تصاویر 4K از نسخه‌ی پی‌سی بازی نیز منتشر شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را در گیم‌نیوز مشاهده کنید.

 

 

gamenews

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Reza می‌گوید

    سلام، بهینه سازی این بازی چطوره؟؟ با gtx 1050 2g…ram8g..i5 2400ss رو رزولیشن ۹۰۰ چ حالت و فریمی میشه بازیو تجربه کرد؟

  2. mahdi می‌گوید

    باعرض سلام میدونم سوالم مناسب اینجانیست ولی اگه پاسخ بدید ممنون میشم،،به نظر شما کارت گرافیک asus ex -gtx1050ti-o4g برای گیم بهتره یا کارت گرافیک gigabite-gtx1050ti g1 gaming 4g اگه پاسخ بدید ممنون میشم؟؟؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تفاوت چندانی ندارن هر دو رو میشه تا یه حد خاص آورکلاک کرد. سری O ایسوس از پیش اورکلاک شده. بیشتر با توجه به قیمت و گارانتی تصمیم بگیرید

  3. عارف می‌گوید

    چقدر سیستمش کمه….الکی خخخخخخ