شیائومی کفش‌های هوشمند خود را با فناوری اینتل رونمایی کرد

شیائومی ثابت کرده است که به دنبال افزایش محصولات مختلف در سبد کالای خود است، به همین دلیل هر از گاهی شاهد معرفی محصولی هستیم که با سایر محصولات شیائومی تفاوت دارد، اکنون نیز باخبر شدیم شیائومی کفش‌های هوشمند خود را با فناوری اینتل رونمایی کرده است.

0

شیائومی را در ایران بیشتر به‌خاطر گوشی‌های هوشمند و اخیرا پاوربانک‌ها و اسپیکرهایش می‌شناسیم اما بد نیست بدانید این شرکت بزرگ و عریض و طویل چینی از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد را در سبد کالاهای خود دارد.

پهپاد، دوچرخه و موتور هوشمند و هزار و یک محصول دیگر را می‌توان از کالاهایی دانست که شیائومی خود را با تولید آنها سرگرم کرده است، انصافا هم باید گفت بیشتر محصولات تولید شده توسط شیائومی کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. این امر در خصوص گوشی‌های هوشمند شیائومی اثبات شده است.

در همین راستا اگر خاطر شما باشد شیائومی دست‌بند هوشمند سلامتی خود را مدتی است که به بازار عرضه کرده است، اکنون نیز نوبت معرفی کفش‌های هوشمند شیائومی است. شیائومی در ساخت کفش‌های هوشمند خود از اینتل کمک گرفته است و به این ترتیب در این کفش‌ها شاهد حضور یک ماژول کوچک با نام Curie هستیم.

کفش‌های هوشمند شیائومی چیزی حدود ۴۴ دلار قیمت دارند و باتری تعبیه شده در این کفش‌ها قادر است تا ۶۰ روز دوام بیاورد. کفش‌های هوشمند شیائومی با هدف زیر نظر گرفتن فرآیند گام برداشتن کاربر طراحی شده‌اند. با این حساب کاربر در حین پیاده‌روی یا دویدن یا حتی بالا رفتن از کوه می‌تواند در آخر روز میزان مسافتی را که طی کرده است را در کنار مقدار کالری که سوزانده محاسبه کند. در کنار این اطلاعات، کاربر از سرعت گام‌ برداشتن خود با کفش‌های هوشمند شیائومی نیز اگاه خواهد شد.

این کفش‌ها در کنار هوشمند بودن، امکانات دیگری نیز برای رعایت حال کاربر دارند، برای نمونه می‌توان به تعبیه شدن بالشتک‌های هوا و ویژگی ضد لغزش اشاره کرد. انحنای مورد نیاز جهت راحتی پای کاربر نیز در طراحی کف این کفش‌ها لحاظ شده است و داخل بدنه آنها خاصیت ضدباکتری دارد.

شیائومی وعده داه است این کفش‌های هوشمند جدید خود را از اواخر فروردین‌ ماه سال آینده در چهار رنگ مختلف برای بانوان و آقایان راهی بازار کند. در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که کفش‌های هوشمند شیائومی در حال حاضر قرار است تنها راهی بازار چین شوند و خبری از عرضه این محصولات به بازار سایر کشورها مطرح نشده است.

gsmarena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.