محدودیت حجم ضمیمه ایمیل‌ها در GMail به ۵۰ مگابایت افزایش یافت

خبر آمد خبری در راه است! بنا به اعلام گوگل کاربران جیمیل تا چند روز دیگر می‌توانند فایل‌هایی با حجم بیشتر را در این‌باکس خود دریافت کنند.

0

غول تکنولوژی به تازگی گفته است گرچه گوگل‌درایو شرایط آسانی برای تبادل فایل‌هایی با حجم مختلف را فراهم می‌کند اما کاربران نیاز دارند گاهی فایل‌های بزرگتری را مستقیما در جیمیل خود دریافت کنند. همانطور که می‌دانید جیمیل محدودیت حجمی ۲۵ مگابایتی داشت. یعنی شما قادر به دریافت فایل‌های بزرگتر از ۲۵ مگابایت به صورت ضمیمه یا Attachment نبودیدو این مساله همواره کاربران را با مشکلاتی مواجه کرده بود حالا فایل‌های رسیده تا حجم ۵۰ مگابایت را نیز می‌توانید مستقیما دریافت کنید.

البته به یاد داشته باشید که محدودیت حجمی ارسال جیمیل کماکان بر جای خود باقی است(البته فعلا) و شما نمی‌توانید فایل‌های بالای ۲۵ مگ را ارسال کنید که البته به لطف گوگل‌درایو این مساله قابل حل است.

گفتنی است که قابلیت جدید از آغاز هفته‌ی آینده بر روی تمامی پلت‌فرم‌ها در دسترس خواهد بود و شما از هر دستگاهی می‌توانید برای چک کردن ایمیل خود استفاده کنید. گوگل در حال گرفتن بروزرسانی جدید است و اینکار دو سه روزی زمان نیاز دارد پس اگر الان به این قابلیت دسترسی ندارید نگران نباشید چرا که به زودی راه برایتان باز خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.