ویدئوهای یوتیوب روزانه یک میلیارد ساعت تماشا می‌شوند

سرویس‌ ویدئویی یوتیوب یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های آنلاین به اشتراک گذاری ویدئو در دنیاست، این سرویس مخاطبان زیادی دارد و بر اساس آخرین گزارش‌ها مشخص شده است که ویدئوهای یوتیوب روزانه یک میلیارد ساعت تماشا می‌شوند.

0

بدون شک تاکنون از طریق سرویس به اشتراک گذاری ویدئوی یوتیوب استفاده کرده‌اید، آمار تعداد کاربرانی را که یک ویدئو را در یوتیوب مشاهده کرد‌ه‌اند به راحتی مشخص می‌شود اما تشخیص میزان زمانی که کاربران در یوتیوب به تماشای ویدئوهای دلخواه خود صرف کرده‌اند کار چندان راحتی نیست.

جالب است بدانید بر اساس آماری که به تازگی منتشر شده است، مشخص گردید که کاربران یوتیوب در سراسر جهان، دل خجسته‌ای دارند و روزانه یک میلیارد ساعت از زمان خود را به تماشای ویدئوهای مختلف در یوتیوب سپری می‌کنند.

از قرار معلوم رشد و گسترش گوشی‌های همراه هوشمند در مشاهده ویدئوهای یوتیوب نیز تاثیر داشته است و بنا به جدیدترین آمار منتشر شده، از میزان یک میلیارد ساعت زمانی که کاربران در روز صرف تماشای محتوا در یوتیوب می‌‌کنند حدود نیمی از آن را با گوشی‌های همراه هوشمند خود مشغول تماشای ویدئوهای یوتیوب هستند.

جالب است بدانید ظاهرا کاربران زیادی با گوشی‌های همراه خود در شرایطی ویدئوهای یوتیوب را مشاهده می‌کنند که امکان شنیدن صدای این ویدئوها برای آنها مقدور نیست، این امر را می‌توان با نگاهی به آماری میلیاردی مشاهده ویدئوها به همراه زیرنویس از جانب کاربران متوجه شد.

انتظار می‌رود این آمار در آینده افزایش بیشتری نیز داشته باشد، چرا که اخیرا شاهد اضافه کردن ویژگی پخش مستقیم ویدئوها در یوتبوب هستیم. به این ترتیب کاربران قادر هستند به صورت زنده، فعالیت‌ها و اتفاقات شکل گرفته در اطراف خود را به صورت زنده و مستقیم با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

engadget.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.