گوگل سرویس یوتیوب تی‌وی را با حق اشتراک ماهانه 35 دلار معرفی کرد

مدت‌های زیادی است که شایع شده، گوگل به دنبال راه‌اندازی یک شبکه تلویزیونی از طریق یوتیوب است، این شایعه اکنون به تحقق پیوسته است و شاهد معرفی سرویس یوتیوب تی‌وی با حق اشتراک ماهانه 35 دلار هستیم.

0

یوتیوب یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های آنلاین ویدئویی دنیا را در اختیار دارد، این امر باعث می‌شود تا ایجاد یک شبکه تلویزیونی در یوتیوب کاملاً محتمل به‌نظر برسد، در این زمینه شایعه‌های زیادی نیز تاکنون منتشر شده بود. تا اینکه باخبر شدیم گوگل تصمیم خود را گرفته و سرویس تلویزیونی یوتیوب را با حق اشتراک ماهانه ۳۵ دلار راه‌اندازی کرده است.

در این سرویس تلویزیونی که از این پس آن‌را با نام یوتیوب تی‌وی خواهیم شناخت، شاهد برنامه‌های شبکه‌های مختلف تلویزیونی، محتوای ابری دی‌وی‌آر، برنامه‌های یوتیوب رِد اورجینال و دیگر برنامه‌‌های تلویزیونی خواهیم بود.

بازار شبکه‌های تلویزیونی رقابت سختی را تحمل می‌کند و گوگل برای حضور در این بازار سیاست‌های مختلفی را در یوتیوب تی‌وی اتخاذ کرده است. شبکه‌های تلویزیونی خبری بسیار معروف ABC,CBS,Fox, NBC, ESPN و شبکه‌های محلی ورزشی زیادی را در یوتیوب تی‌وی شاهد خواهیم بود. در کنار این شبکه‌ها، گوگل تلویزیون‌های کابلی زیادی را نیز به سرویس یوتیوب تی‌وی اضافه کرده است.

ناگفته نماند که شبکه‌های پرطرفدار Showtime و Fox Soccer Plus نیز برای کاربران با هزینه اشتراک بیشتر در سرویس یوتیوب تی‌وی تعبیه شده است. گوگل برنامه دارد تا کاربران شبکه‌های تلویزیونی را همانند سایر برنامه‌های قرار گرفته در یوتیوب مشاهده کنند. در نتیجه یکی از نقطه‌های قوت سرویس یوتیوب تی‌وی را می‌توان قابلیت دی‌وی‌آر ابری دانست.

جالب است بدانید در این سرویس کاربر قادر است برنامه‌های دلخواه خود را در حافظه‌های ابری دخیره کند. در نتیجه هیچ محدودیتی برای ضبط برنامه‌های تلویزیونی به لحاظ حجم فایل، کاربر را محدود نمی‌کند. ناگفته نماند که این فایل‌های ضبط شده تنها برای ۹ ماه بر روی حساب کاربری ابری کاربران باقی می‌ماند.

از طرف دیگر مشترکین این سرویس قادر هستند تا با خرید یک اشتراک، تا ۶ کاربر مختلف را ایجاد کنند. این کاربرها تنظیمات و دسترسی‌های شخصی‌سازی شده خودشان را دارند. و به صورت همزمان تا ۳ کاربر می‌تواند برنامه‌های مختلف ویدئویی سرویس یوتیوب تی‌وی را تماشا کند.

سرویس یوتیوب تی‌وی برای کاربران اندروید، آی‌او‌اس و تلویزیون‌های سازگار با کروم‌کَست عرضه خواهد شد.

androidpolice.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.